Üdvözöllek kedves Olvasóm!
Dorka vagyok, és 2010 júniusától 2010 decemberéig Bulgáriában éltem.
Hát erről szólt ez a blog. Fogadd szeretettel.

KÖZÉRDEKŰ INFORMÁCIÓ (ha valaki levelet szeretne írni)
A címem:
Hézső Dorina
Oбщежите No.2 - (215)
Благоевград 2700
Иван Михаилов 62А
BULGARIA

Aki írta:

Saját fotó
Hódmezővásárhely, Csongrád-megye, Hungary
"Pedig hát valld be, az mégsem lehet, hogy az ember minden szeretetét egy kutyára pazarolja!" (Bulgakov)

Rendszeres olvastuk a blogot:

2010. szeptember 27., hétfő

Bürokrácia újratöltve

Jajj Istenkém, ez már nekem is sok, pedig azt hittem otthon gázos a helyzet.
Wáááááááá
Szóval ugye csináltass hatszáznyolcvanezer igazolványképet, járj végig minden irodát. Délelőtt tízkor MÉG nincsenek bent, 11kor mindenki álmos, kell egy kávé, dél körül gyere vissza, amikor EBÉDELNEK. Kettő után kicsivel, magyarul HÁROMKOR megtalálod őket, de akkor már senki sem akar dolgozni, mert itt a munkaidő vége.
Nos a kapkodásban potom 8 azaz NYOLC igazolványképet hagytam el, illetve ha jól számolok csak hetet. Ugyanis egyet sikerült időben elintézni.
A többit meg "majd holnap!"
Fúúúúúúú de zsong a fejem. Jó lett volna mondjuk órára menni, megismerkedni emberekkel, hogy ne a klaviatúrát püföljem ma is, hanem mondjuk elmenjek valahova, ismerkedjek.
Egyetlen pozitívum: itt aztán senki nem beszél angolul, aki beszélne az sem akar... szóval amennyit sikerül beszélnem két Csaka (azaz várj) közt, azt legalább bolgárul teszem. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése