Üdvözöllek kedves Olvasóm!
Dorka vagyok, és 2010 júniusától 2010 decemberéig Bulgáriában éltem.
Hát erről szólt ez a blog. Fogadd szeretettel.

KÖZÉRDEKŰ INFORMÁCIÓ (ha valaki levelet szeretne írni)
A címem:
Hézső Dorina
Oбщежите No.2 - (215)
Благоевград 2700
Иван Михаилов 62А
BULGARIA

Aki írta:

Saját fotó
Hódmezővásárhely, Csongrád-megye, Hungary
"Pedig hát valld be, az mégsem lehet, hogy az ember minden szeretetét egy kutyára pazarolja!" (Bulgakov)

Rendszeres olvastuk a blogot:

2010. szeptember 8., szerda

Log a labam.

A recepcion ulok, itt talaltam gepet, amit kolcsonvettem. Szek sajnos nincs, a pulton ulok, eleg kenyelmetlen. Nincs tul jokedvem.
Delelott felhivtam Sterjant, o az egyetlen aki a barataim kozul ittmaradt Szozopolban, mindenki mas elment, o is csak vasarnapig dolgozik. A Herabol is megy mindenki amerre lat, ures minden.
Szoval felhivtam:
- Szia, mit csinalsz.
- Szia, itt vagyok a Zsoanban.
- Mit csinalsz ott> Csak este dolgozol..
- Felveszem a fizetesem. Nem dolgozom tovabb.
- Mi van>
- Vege van a szezonnak. Nem kellek.
- Meddig maradsz a varosban>
- Holnap megyek haza.
- Este talalkozunk>
- Persze, raerek.
Ennek tukreben delutan pihentem, es most hivott, hogy ideges, duhos, elege van, es 5 perc mulva elindul haza egy busszal. Kimenni sem volt idom elkoszonni. Mindegy.. ugyis csak sirni tudtam volna. O volt az utolso. Van meg egy-ket haver, de ok is mind eltuntek, az egyik lebetegedett, a masik nem magyarazta meg, csak Szofiaba utazott, en pedig nemsoka atkoltozok Napospartra. Jo ez, csak kicsit rossz, hogy nincs nagyon kivcel beszelni magyarul, Bela Bence is hazamennek, csak Eszter marad, aki ugye csak fonok.. Nincsenek itt azok, akiktol szebb volt a nyar, kulonosen Elenara gondolok, es az elmult par hetet nezve Sterjanra.
Kiurul a hotel, nincs itt a takaritolany akitol reggelente puszit kapok, a kedvenc recepciosomra az a fulbevalo emlekeztet, amit bucsuzaskor adott.
Persze a helyzet felig sem ilyen rossz, itt van peldaul Vesi, akinek a laptopjarol irok, mellette nehez unatkozni, epp egy pohar kavet ontott az eves papirmunkajara, es most azt vizslatja, hogy latszik-e meg egyaltalan valami a kaveszagu es szinu fuzetbol.
Tegnap Naposparton osszeismerkedtem a Polilkinika mentosevel, es a szemelyzettel, nem art, jovoheten lehet, hogy szukseg lesz ra.
Szoval megkerdeztekj, hogy milyen nyelvet beszelek, mondtam, hogy magyart. Kerdeztek, hogy az nehez nyelv-e, mondtam, hogy bizony, a masodik legnehezebb a vilagon.
Ekkor jott a poen. Kerdeztek, hogy melyik a legnehezebb. Mondtam, hogy a kinai. Csahogy bolgarul beszeltunk, es elszurtam. Kinai helyett sikerult ciprusit mondanom. Ego, vagy nem, ez van. Jot nevettem magamon, de nem javitottam ki. Kar lett volna.
Most mennem kell fogadoorara.
Aztan este azt hiszem aludni fogok. Mast nem tudok. Egyedul nem megyek be a varosba, annyira jo tarsasag nem vagyok, a gepem a Zalaban, tanulni sem nagyon van mit, mindig atnezem az orai anyagot a buszon...
Puszi Haza, irok majd ahogy tudok!
Dorka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése