Üdvözöllek kedves Olvasóm!
Dorka vagyok, és 2010 júniusától 2010 decemberéig Bulgáriában éltem.
Hát erről szólt ez a blog. Fogadd szeretettel.

KÖZÉRDEKŰ INFORMÁCIÓ (ha valaki levelet szeretne írni)
A címem:
Hézső Dorina
Oбщежите No.2 - (215)
Благоевград 2700
Иван Михаилов 62А
BULGARIA

Aki írta:

Saját fotó
Hódmezővásárhely, Csongrád-megye, Hungary
"Pedig hát valld be, az mégsem lehet, hogy az ember minden szeretetét egy kutyára pazarolja!" (Bulgakov)

Rendszeres olvastuk a blogot:

2010. szeptember 5., vasárnap

Olyan nincs, hogy ne irjak

Szoval, harcoltam, es szereztem gepet.
Ma kikeszitettek a turnusvaltas folyaman ketszer elsirtam magam, talan kicsit belejatszik a dologba az a teny is, hogy nem lehettem ott az unokatesom Detti eskuvojen, es raadasul tudom, hogy felejthetetlen lagzija volt, ahol az unokaocsem baltaval darabolta fel a zoknijat, es a menyasszonytancon kaparossorsjegyeket kapott az ifju par, es tudom azt is, hogy anyukamek mar a kikeresnel sirtak, es hogy meg a nagypapam is tancolt, ami nagy szo, raadasul hajnali 3ig!
Surgosen meg kell hazasodnom, ha ujra egyutt akarom latni a csaladot... Vagy ravenni valamelyik unokatesomat.
Amugy kb ennyi az ujsag velem, keszulok paprikaskrumplit fozni, es jol vagyok. Nagyon jol, mert vegre volt egy kis idom, amikor nem rohantam, csak salatat ettem, es lehet, hogy a vendegeim ugy beszelnek velem mint egy kutyaval, de a csaladom es a barataim szeretnek, mas pedig nem erdekel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése