Üdvözöllek kedves Olvasóm!
Dorka vagyok, és 2010 júniusától 2010 decemberéig Bulgáriában éltem.
Hát erről szólt ez a blog. Fogadd szeretettel.

KÖZÉRDEKŰ INFORMÁCIÓ (ha valaki levelet szeretne írni)
A címem:
Hézső Dorina
Oбщежите No.2 - (215)
Благоевград 2700
Иван Михаилов 62А
BULGARIA

Aki írta:

Saját fotó
Hódmezővásárhely, Csongrád-megye, Hungary
"Pedig hát valld be, az mégsem lehet, hogy az ember minden szeretetét egy kutyára pazarolja!" (Bulgakov)

Rendszeres olvastuk a blogot:

2010. szeptember 17., péntek

Mar csak 5 nap!

Faradt vagyok, es alig varom, hogy elmehessek Napospartrol. Sok a munka, minden kollega hazament, es suliba sincs idom jarni.
Hmm.. faradt vagyok, sokszor kiakadok olyan dolgokon, amiket a nyaron konnyebben viseltem. Gyakran hivom Esztert, hogy legalabb valakivel beszelhessek.
Azt gondolom, hogy most tobb a munka, mint maskor, mert egyedul vagyok, oroszos kepviselo sincs, Alma sincs, csak en vagyok mindenre. Szerencsere legalabb korhazba nem kell mennem, es rendorsegre sem talan.
Holnap kirandulast viszek, holnaputan turnusvaltas, utana par nap kemeny tanulas, es azt hiszem sikeres vizsgat fogok tenni.
Ha ez megvan, akkor az elso busszal megyek Szofiaba, es onnan Blagoevgradba.
A hazautamrol nincs meg hir, de erosen gondolkodom, hogy hogy is lenne a legjobb.
Nehez lenne felsorolni, hogy kik hianyoznak most, mert gyakorlatilag mindenki.
A csaladom es a barataim az egesz otthoni eletemmel magatol ertetodoen nagyon hianyoznak. Emellett Elena, Norci es Szabrina is, kifejezetten rossz, hogy nem tudom oket felhivni.
Sebaj, szerda utan minden mas lesz, addig meg ugye mar fellabon is kibirom.. :)
Puszi Haza!

6 megjegyzés:

  1. Babám, tényleg mindjárt vége!!!!!! Nagyon szeretlek. Hiányzol. Veled álmodunk.

    VálaszTörlés
  2. ne aggódj, gyorsan teli az idő, nem féltelek egy percig sem. fél lábon kibírni pedig vicces ;) csak ügyesen :)

    VálaszTörlés
  3. Lejla? Szia! Mizujs? De jó, hogy írtál!
    A fél lábról annyit, hogy a Te izmaiddal az tényleg vicces :)

    VálaszTörlés
  4. hát nem irigyellek napospartért ahogy mulik az idő egyre kevésbé naposabb ott az élet.
    deeeee jön a jó öreg blagoevgrad a hófödte hegycsúcsok na az már irigylésreméltó!
    ne add fel ;)

    VálaszTörlés
  5. csak azért, mert nem vagyok tag és nem írok, még olvaslak ám mindig. :)szemmel tartalak... :P

    VálaszTörlés