Üdvözöllek kedves Olvasóm!
Dorka vagyok, és 2010 júniusától 2010 decemberéig Bulgáriában éltem.
Hát erről szólt ez a blog. Fogadd szeretettel.

KÖZÉRDEKŰ INFORMÁCIÓ (ha valaki levelet szeretne írni)
A címem:
Hézső Dorina
Oбщежите No.2 - (215)
Благоевград 2700
Иван Михаилов 62А
BULGARIA

Aki írta:

Saját fotó
Hódmezővásárhely, Csongrád-megye, Hungary
"Pedig hát valld be, az mégsem lehet, hogy az ember minden szeretetét egy kutyára pazarolja!" (Bulgakov)

Rendszeres olvastuk a blogot:

2010. szeptember 7., kedd

Hmm

Egyre fogynak mellolem azok, akikkel az anyanyelvemen beszelhetek. Most, hogy elment Szabrina is, kifejezetten egyedul erzem magam. Felreertes ne essek, itt szo sincs maganyrol, van kivel beszelnem, csak azert az sosem lesz ugyanaz. Hivom en Belat-Bencet, de sok idejuk nincs beszelni, estenkent buli van, napkozben meg en nem erek ra.
Szoval ma mar annyira jo lett voolna egy kis Szabrina, hogy elkepzeltem, hogy itt van. Marmint azt hittem otlettam, se megsem.
Szeretnem ezt bovebben kifejteni, es melyfilozofiai ertelmeket keresni benne, sotbeszelnek a tegnapi napomrol is, de a konyvtarban mogottem ulo, krakogo es dobolo fiu szerintem a gepet akarja. Nem leszek telhetetlen es udvariatlan, irok majd holnap is. (remelem)

4 megjegyzés:

  1. Te is hiányzol nekem nagylány. Sokszor eszembe jutsz. Kitartás, pár hét munka, és utána élvezd az erasmus adta lehetőségeket. Puszi és jó legyél

    VálaszTörlés
  2. Dorinám, ha dobol, az azért van, mert szereti a zenét, ha krákog, akkor meg biztos fáj a torka szegénynek, ilyen egészségi állapotban nem a könyvtárba kéne járkálni, hanem otthon feküdni!!!! Legközelebb az ilyet küldd szépen haza, mert lehet, hogy fertőző beteg, aztán elmélkedjél, meséljél nyugodtan, mert nagyon szeretjük olvasni! :))))
    Pusz-pusz-pusz! :)

    VálaszTörlés
  3. Móninak igaza van, ügyes lány. Mi meg szeretünk olvasni :-))

    VálaszTörlés