Üdvözöllek kedves Olvasóm!
Dorka vagyok, és 2010 júniusától 2010 decemberéig Bulgáriában éltem.
Hát erről szólt ez a blog. Fogadd szeretettel.

KÖZÉRDEKŰ INFORMÁCIÓ (ha valaki levelet szeretne írni)
A címem:
Hézső Dorina
Oбщежите No.2 - (215)
Благоевград 2700
Иван Михаилов 62А
BULGARIA

Aki írta:

Saját fotó
Hódmezővásárhely, Csongrád-megye, Hungary
"Pedig hát valld be, az mégsem lehet, hogy az ember minden szeretetét egy kutyára pazarolja!" (Bulgakov)

Rendszeres olvastuk a blogot:

2010. szeptember 1., szerda

Mitől lehet falnak menni?

Tegnap estére bevitt a főnököm Burgaszba, kapóra jött, mert az egyik lengyel kislánynak szülinapja volt, legalább megünnepelhettem én is a csapattal.
Az este elment, mentát ittam meg két sprite-tal, ami egy sör alkoholmennyiségének felel meg.
Aztán hazamentünk, lefeküdtem aludni a csoporttársam szobájában, és elaludtam.
Kopogtak olyan hajnali egy óra fele, az álom még a szememben volt, gyorsan felpattantam, hátha nem kopog újra, lámpát se kapcsoltam, csak futva elindultam arra, amerre az ajtót sejtettem.
Sejtettem.
Szóval.. summa summárum:
Fejjel nekirohantam a falnak, leharaptam egy darabot a nyelvemből, felhasadt az ínyem, a szemöldököm. A lendülettől leestem a földre.
Mire az ajtóhoz értem, már folyt a vér a számból, és ki állt az ajtó előtt?
A fogorvos kislány.
Gyorsan kapcsolt, csak azt láttam, hogy már mossa a kezét de veszettül, és turkált a számban.
Azt mondta, megmaradok. :) Amúgy reggelre feldagadt a szám és a szemöldököm is, de most már sokkal szebb, orvosra nincs szükség. :)
Jól vagyok, de azért vicces, hogy lovaglás és biciklizés nélkül is képes vagyok az éves balesetszintemet hozni.
Puszi haza, majd szombaton írok!

3 megjegyzés:

  1. Vigyázz magadra, Baba... :(

    VálaszTörlés
  2. DRÁGA DORKA!

    Nagyon sok boldog Névnapot innen, Szegedről, a gólyatáborból, ahol idén sajnos nincs beépített emberünk, így hiányolunk (nyilván nem csak ezért:)), és sokat gondolunk Rád!

    Millió puszi:
    Beus és Ádám

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen! :) Puszi Haza!

    VálaszTörlés