Üdvözöllek kedves Olvasóm!
Dorka vagyok, és 2010 júniusától 2010 decemberéig Bulgáriában éltem.
Hát erről szólt ez a blog. Fogadd szeretettel.

KÖZÉRDEKŰ INFORMÁCIÓ (ha valaki levelet szeretne írni)
A címem:
Hézső Dorina
Oбщежите No.2 - (215)
Благоевград 2700
Иван Михаилов 62А
BULGARIA

Aki írta:

Saját fotó
Hódmezővásárhely, Csongrád-megye, Hungary
"Pedig hát valld be, az mégsem lehet, hogy az ember minden szeretetét egy kutyára pazarolja!" (Bulgakov)

Rendszeres olvastuk a blogot:

2010. augusztus 29., vasárnap

Folklórok folklórja

Annyira jó volt a pénteki folklór est, hogy az hihetetlen.
Megkértem az utasaimat, hogy segítsenek nekem, el vagyok keseredve, hogy a magyar kirándulók csendben ülnek, miközben az ukránok, meg a lengyelek minden alkalommal szétszedik a zenekart a folklór esteken.
Azt mondták, ez nem nagy ügy.
14 utasom volt.
Nem akartam elhinni, de ezek az emberek (állításuk szerint a kedvemért) túlkiabáltak több száz ukránt és lengyelt, és végigcsápolták mikor énekeltem nekik, és úgy megtáncoltattak, hogy még a bálamon sem táncoltam annyit.
Hazafele pedig saját folklórműsorunk volt, tehát:
Zöldre van a rácsos kapu festve,
Mi-mi-mi
A csitári hegyek alatt
Tavaszi szél
Kecskebéka fölmászott a fűzfára
és még sorolhatnám. :) Elena is meghallgatta, és nagyon tetszett neki.
Komolyan könnyek szöknek a szemembe, ha erre gondolok.

Van magyar nemzettudat, csak sokan szégyenlik, és én nem értem miért..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése