Üdvözöllek kedves Olvasóm!
Dorka vagyok, és 2010 júniusától 2010 decemberéig Bulgáriában éltem.
Hát erről szólt ez a blog. Fogadd szeretettel.

KÖZÉRDEKŰ INFORMÁCIÓ (ha valaki levelet szeretne írni)
A címem:
Hézső Dorina
Oбщежите No.2 - (215)
Благоевград 2700
Иван Михаилов 62А
BULGARIA

Aki írta:

Saját fotó
Hódmezővásárhely, Csongrád-megye, Hungary
"Pedig hát valld be, az mégsem lehet, hogy az ember minden szeretetét egy kutyára pazarolja!" (Bulgakov)

Rendszeres olvastuk a blogot:

2010. augusztus 3., kedd

Vaníliás taps

Nehezen jutottam 100-ról a 101re, mert sok dolgom volt, de íme. :)
Tegnap délelőtt infókoktélt tartottam, majd idegenvezettem (olyan 3 órát) és közbe arra gondoltam, hogy a rutinnal csökken a színvonal, és hogy többet kellene gyakorolnom.
Nos, aznap először a nyáron megtapsoltak idegenvezetés után.
Kb a felhőkön jártam. =)

Délután idegenvezetést tartottam a csoportomnak, akik közt vakok és gyangénlátók is vannak, nekik is volt 3 órányi a program, csak más jellegű.

Estére hoztam gyümölcsöket vacsizni, banánt, meg barackot. Az étteremben találtam hozzá almát, meg dinnyét, összedaraboltam a pulton, és épp megettem volna, mikor megkérdezte a szakáccsá előléptetett kukta, hogy elviheti-e, tálalásra. Vigyed. Egy perc múlva visszahozta, epersziruppal, tejszínhabbal, koktélcseresznyével. Nagyon finom volt.
Megettem, alig tettem le a kanalat, integet a medence melletti bárból, az ottani csapos, hogy menjek le. Csinált nekem koktélt. Curaso, menta likőr, banán szirup, sprite. Nagyon finom volt.
Kb 40 perc múlva jött egy utasom hozzám a medencepartra, egy doboz vaníliás sütivel, hogy megköszönje a mai napot, tudja, hogy az Erzsi (a buszos kísérő) vaníliás sütivel kedveskedett nekem, és akkor biztos ezt szeretem. És ez még csak az első nap volt!

Este fürödtünk a medencében Elenával, mutattam a fiatal utasaimnak pár bárt, meg egy discot, és jól éreztem magam nagyon.

Taps, gyümisali, koktél, süti... El vagyok kényeztetve. :)

2 megjegyzés:

  1. Drága Dorka, olvaslak. Olyan jó ott neked, örülök, hogy így jól megy soros a hullámok és koktélok közt!!!!
    Én most kaptam napszúrást a fűnyírás közben, csak engem a magyar nap éget! :D
    puszi!

    VálaszTörlés
  2. Szia Szívem!
    Puszi haza, lassan újra megnő a fű felétek..:) Vigyázz magadra, le ne égj. =)
    És üdvözlöm a Lacit is! :*

    VálaszTörlés