Üdvözöllek kedves Olvasóm!
Dorka vagyok, és 2010 júniusától 2010 decemberéig Bulgáriában éltem.
Hát erről szólt ez a blog. Fogadd szeretettel.

KÖZÉRDEKŰ INFORMÁCIÓ (ha valaki levelet szeretne írni)
A címem:
Hézső Dorina
Oбщежите No.2 - (215)
Благоевград 2700
Иван Михаилов 62А
BULGARIA

Aki írta:

Saját fotó
Hódmezővásárhely, Csongrád-megye, Hungary
"Pedig hát valld be, az mégsem lehet, hogy az ember minden szeretetét egy kutyára pazarolja!" (Bulgakov)

Rendszeres olvastuk a blogot:

2010. augusztus 25., szerda

EILC

Ma kezdődött a bolgár nyelvkurzusom Burgaszban!

Szuper lesz, jó a társaság, vannak lengyelek, olaszok, németek, egy török fiú és lesz egy lány aki asszem litván.

Megkaptam keménykötésben cédékiadással a tankönyvet, amiből eddig tanultam, most végre minden lecke megvan. :) A suli épülete szép, a tanárnő kedves, és eddig (valamilyen csoda folytán) én vagyok a legjobb a csoportban. És ez tetszik.

Amúgy tegnap voltam Várnában, este pedig Bence névnapját és Béla szülinapját ünnepeltük, nagyon jó volt. Családias. Ott volt Eszter is, és Áron telefonon hallgatta, hogy éneklek.
Karaokeztünk.
Még sosem énekeltem ennyit karaoken, nem emlékszem, hogy hány dalt énekeltünk el..
Első volt a boldog szülinapot, Holnap hajnalig, Torn, Ó mr Alkohol, Isztambul, Száguldás porshe szerelem, Belüe rose, Új napra ébredsz, Limbó hintó, Szóljon hangosan az ének, és tuti kimaradt valami.
Tortát ettünk, és szuper volt.

Várnában delfináriumban voltam, ami hatalmas élmény volt, Aladzsa kolostor, Szűz Mária mennybemenetele templom, ahol vettem a pénztárcámba egy ikont :), etnográfiai múzeum, ahol elhagytam a pénztárcámat, játékbolt, ahol rájöttem, hogy elhagytam a pénztárcámat, etnográfiai múzeum, ahol mosolyogva vártak a pénztárcámmal és a Mária ikonommal, és csirkeduner, meg Nóri hazafele. Szuper volt.

Norci nem volt túl jól, nekiment egy korlátnak, sajna még kórházban is jártunk vele, de szerintem lassan jobban lesz.

Aztán Nóriéknál csináltam sonkás kukoricás tésztát, úgy 8 főre, és persze, hogy csak ketten ettünk.

A buliról meséljenek a képek, az első fotóról annyit, hogy Nóri egy fotós tehetség, és a képen én szimplán nevetek, nem pedig hányni készülök, vagy bármi egyéb ami sok alkohol elfogyasztására utalna. Amúgy a kép egy pohárka tokaji után készült. :)





4 megjegyzés:

  1. Dorinácskám, nagyon örülök, hogy minden jól alakul, és egyáltalán nem meglepő, hogy te vagy a csoport legjobbja! :)
    És nagyon csini vagy a képeken!
    Puszihegyek!

    VálaszTörlés
  2. Szia Moncsi, egyszerűen gyönyörűek a képek, amiket küldtél nekem. Nagyon szép helyeken jártál. Szép nyarat, ami maradt, és üdvözlöm egyben az oroszos csoport LEGJOBBJÁT is, azaz Téged!
    <3

    VálaszTörlés
  3. Drága Dorkám! Gyönyörű vagy, tényleg! Hajrá a nyelvi kurzussal!!! Nagyon HIÁNYZOL! Most még keményebb időbeosztás jön, ugye?

    VálaszTörlés
  4. Édeseim, ez nem szépség, hanem boldogság :)
    Amúgy igen, sűrű napoknak nézek elébe, de már csak 3 hét és ismét munkanélküli leszek.. :P

    VálaszTörlés