Üdvözöllek kedves Olvasóm!
Dorka vagyok, és 2010 júniusától 2010 decemberéig Bulgáriában éltem.
Hát erről szólt ez a blog. Fogadd szeretettel.

KÖZÉRDEKŰ INFORMÁCIÓ (ha valaki levelet szeretne írni)
A címem:
Hézső Dorina
Oбщежите No.2 - (215)
Благоевград 2700
Иван Михаилов 62А
BULGARIA

Aki írta:

Saját fotó
Hódmezővásárhely, Csongrád-megye, Hungary
"Pedig hát valld be, az mégsem lehet, hogy az ember minden szeretetét egy kutyára pazarolja!" (Bulgakov)

Rendszeres olvastuk a blogot:

2010. augusztus 19., csütörtök

Hogy hova is tűnök el folyton

Hát, kedves Olvasóim, biztosan feltűnt, hogy egyre kevesebbet írok, ezen próbálok változtatni.
Nagyon sok dolgom van, és ha kikapcsolódok, akkor mostanában szobán kívül tartózkodom.
Hétfő este jachtozni mentem volna, naplemente a tengerparton. hm.. jól hangzott, viszont Elena elfoglaltsága miatt tervünk füstbe ment.
Felültem hát egy buszra, irány Napospart.
Aha.
A jegyemet Burgaszig kértem, a buszon derült ki, hogy Ravadinovóba megy a busz. Ez a blogár buszozási rendszer, hátránya, a buszon kell jegyet venni, és nem nehéz tévedni.
Mégis eljutottam Burgaszba, ahonnan busz helyett taxival mentem Napospartra, mert egy taxis felajánlotta nekem, meg 3 másik utsanak, hogy buszjegyárban elvisz. Neki is jó volt, nekünk is, hát szuper. Hamarabb indultunk, 150-nel mentünk, és szerintem vagy 20 percet spóroltunk.
Nóri drága volt, kijött elém kocsival, palacsintát sütöttünk, előkerült Szabrina, jó volt velük lenni, szuper kollégáim vannak.
Bélával és Gergővel találkoztunk a Condor bárban, meg persze sok-sok utassal.
Béla szülei is ott voltak, és az este folyamán ismét megemlékeztünk arról, hogy Nórié az univerzum legszebb lába.
A Condorból busszal mentünk a Lazurba, ahol rögtön a csalgába mentünk, Nóri komolyan meghozta értem ezt az áldozatot, és pár óráig csalgát hallgatott.
Jót táncoltam, tényleg megérte elmenni :)

Másnap Nórival mentem délelőtt a hoteleibe, jó megnézni, hogy más hogy dologzik.
Délután búvárkirándulásom volt, és megengedték, hogy én is merüljek.
Sajna elfelejtettem levenni az órám, és merülés után egy órával megállt. Nem szereti a sót.
El kell vitetnem órához, és a gépemet is ki kell cseréltetnem, mert hiába a ventilátoros alátét, még mindig leáll.
Amúgy holnap VIP vendégeke viszek Neszebárba, kicsit izgulok, bár volt már VIPm.
Tervezek rendet rakni a szobámban, bár nagyon nincs kedvem.

Moncsi épp Genfben van, Anya és Kalmi a Balatonon, Kriszti lengyelekkel lesz egész héten, Mama és Tata vannak otthon.
Puszi Nekik, majd még írok!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése