Üdvözöllek kedves Olvasóm!
Dorka vagyok, és 2010 júniusától 2010 decemberéig Bulgáriában éltem.
Hát erről szólt ez a blog. Fogadd szeretettel.

KÖZÉRDEKŰ INFORMÁCIÓ (ha valaki levelet szeretne írni)
A címem:
Hézső Dorina
Oбщежите No.2 - (215)
Благоевград 2700
Иван Михаилов 62А
BULGARIA

Aki írta:

Saját fotó
Hódmezővásárhely, Csongrád-megye, Hungary
"Pedig hát valld be, az mégsem lehet, hogy az ember minden szeretetét egy kutyára pazarolja!" (Bulgakov)

Rendszeres olvastuk a blogot:

2010. augusztus 4., szerda

Sopszka csillagszóróval

Tegnap Hérás és Rislis fogadóóra között elmentem edzeni. Egy Miléna nevű lány dolgozott ott éppen, és rögvest hozzáfogott, hogy kitaláljon nekem valami jó kis edzést. Tényleg jó volt. Jó fárasztó.
Risli után hazajöttem, zuhany, felhívtam a srácot, akivel a discoban ismerkedtem meg (Misának hívják) úgyis keresett párszor napközben.
Nos az este szép volt. Eljött a srác barátja is, hármasban lógtunk.
Egyszer csak azt vettem észre, hogy egy parkban ülünk, és azon nézzük, ahogy a kisgyerekek vezetnek. Akkumulátoros autókkal mentek mindenfele, leginkább egymásnak, és a gyalogosoknak.
Sokáig tanakodtunk, aztán bementünk egy szerb étterembe, ahol igen jól szórakoztunk.
Az étlap hosszú volt, kb mint egy telefonkönyv. Az egyik srác végiglapozta, a másik hozzá sem fogott. Én felcsaptam a közepén, és onnan rendeltem salátát.
A srác, aki ki sem nyitotta, rendelt egy sopszkát.
A másik, aki végiglapozta, kért még gondolkodási időt, majd 15 perc múlva rendelt egy sopszkát. Fogtuk a fejünket a nevetéstől.
Ráadásul kiszúrta, hogy a jégkrémeket csilagszóróval szolgálják fel, és addig vigyorgott, amíg a pincér az ő sopszkájába is tett egyet. =)
Utána még beültünk egy "kávéra" egy bárba, szóval senki sem kávézott, de jól elbeszélgettünk.

Ma a Misa barátjával voltam a strandon, jó volt lemenni valakivel.
Amúgy ezek a srácok a szófiai Praktikerben dolgoznak, olyan idősek mint én, és nagyon.. hogy is mondjam. Bolgárok.
Nem helyesek, hanem szépek. Tökéletes alakjuk van, magasak, szép arc, (eddig ok, most jön a java) szedett szemöldök, és borotvált láb.
Hát.. ez itt normális, de én még a borotvált láb résszel nehezen barátkozom.
Megbeszéltük, hogy ősszel majd meglátogatom őket. =)

2 megjegyzés:

  1. Neeee, hát ez egy valóra vált rémálom!!! Borotvált láb ??? Jó, a szedett szemöldök is elég durva, de BOROTVÁLT LÁB?!?!?
    Pont a bolgárokról nem gondoltam volna, hogy ilyen "igényesek" a külsejükre...:)
    Hát, ez eléggé lesújtó... :P Majd a bolgár férjed elől gondosan el kell zárni mindenféle borotvát, aztán hátha sikerül leszoktatni erről a baromságról! :)
    Egyébként puszi! :)

    VálaszTörlés
  2. Szomorú a valóság Moncsi, borotvált vádli, borotvált comb.
    :D Ha bolgár lesz a férjem, annak is meglesz a haszna, majd kiszedi ő a szemöldökömet legalább. Úgyis az összes fiúé szebb itt mint az enyém.. :D
    Amúgy hiányzol! Puszi <3

    VálaszTörlés