Üdvözöllek kedves Olvasóm!
Dorka vagyok, és 2010 júniusától 2010 decemberéig Bulgáriában éltem.
Hát erről szólt ez a blog. Fogadd szeretettel.

KÖZÉRDEKŰ INFORMÁCIÓ (ha valaki levelet szeretne írni)
A címem:
Hézső Dorina
Oбщежите No.2 - (215)
Благоевград 2700
Иван Михаилов 62А
BULGARIA

Aki írta:

Saját fotó
Hódmezővásárhely, Csongrád-megye, Hungary
"Pedig hát valld be, az mégsem lehet, hogy az ember minden szeretetét egy kutyára pazarolja!" (Bulgakov)

Rendszeres olvastuk a blogot:

2010. augusztus 1., vasárnap

Könnyek

Turnusváltás.
A most érkezett csoportom egy része vak vagy gyengénlátó.
Szóltam előre a szállodában, a házinéni nagyon várta őket, kedves volt, sürgött forgott.
Ebben a szállodában most először kaptak vendégeim tengerre néző szobát.
Elmeséltem nekik, hogy milyen szép. Megköszönték, nagyon kedvesek voltak.

Csak hazafele a buszon kezdtek potyogni a könnyeim. Nem azért, mert ők nem látnak. Azért, mert én láthatok. És ez az érzés maga a Hála volt.

Külön városnézést csinálunk velük holnap, és alig várom. :)

4 megjegyzés:

  1. Szia!!Anyunak felolvastam amit irtál és sirvafakadt!!!Köszönünk mindent!!!Puszii

    VálaszTörlés
  2. Mi szintúgy! Minden tökéletes volt. Köszönjük a felejthetetlen élményeket!
    Anikó-Ina :)

    VálaszTörlés
  3. Sajnálom, hogy nem tudtam elköszönni, köszönöm, hogy itt voltatok!
    Várlak titeket vissza jövőre. Vagy ha nem itt, akkor remélem még máskor máshol találkozunk.
    Puszi: Dorka

    VálaszTörlés