Üdvözöllek kedves Olvasóm!
Dorka vagyok, és 2010 júniusától 2010 decemberéig Bulgáriában éltem.
Hát erről szólt ez a blog. Fogadd szeretettel.

KÖZÉRDEKŰ INFORMÁCIÓ (ha valaki levelet szeretne írni)
A címem:
Hézső Dorina
Oбщежите No.2 - (215)
Благоевград 2700
Иван Михаилов 62А
BULGARIA

Aki írta:

Saját fotó
Hódmezővásárhely, Csongrád-megye, Hungary
"Pedig hát valld be, az mégsem lehet, hogy az ember minden szeretetét egy kutyára pazarolja!" (Bulgakov)

Rendszeres olvastuk a blogot:

2010. augusztus 12., csütörtök

Burgasz :)

Egykor mentünk a kórházba látogatásra, visszafele úton beugrottunk Burgaszban a homokszobor-kiállításra.
A képek egy részét föltöltöttem, az érdekesség, hogy amikor a szobrokat építették (külföldi és bolgár művészek) esőzések voltak. Csak sok újraépítés árán nézhet ki úgy a tárlat, ahogy kinéz.
Utána besétáltunk a központba, ami 15 perc egy néni szerint (akit az utcán kérdeztünk meg), aztán 40 perc múlva egy másik néni szerint már csak 10 perc volt, és végül 15 perccel és pár gömb fagyival később meg is érkeztünk.
Fél óra volt a buszindulásig, Anya és Elena nagyon rosszul viselték a meleget, ők hűsöltek. Én szétnéztem a régi posta melletti boltokban, vettem két doboz hajfestéket, nyár végére tervezek egy kis "elsötétülést". :P (nagyon kiszívta a hajam a nap, lassan sárga lesz már)
A buszutat végigaludtam, hazafele megnéztem a kedvenc Prada táskám a kirakatban.. megvan még. Rám vár. :)
Estére vacsi után 9kor Anyával és Teri nénivel (akinek a férje kórházban van) lementünk a partra, kicsit fürödtünk. Kicsit mindenünk sós és homokos lett, de megérte. A Fekete-tenger éjszaka tök fekete. Anya gyártott egy új elméletet, miszerint a tenger erről kapta a nevét.. hát.. semmi sem lehetetlen.. :D





Ma délben volt reggel :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése