Üdvözöllek kedves Olvasóm!
Dorka vagyok, és 2010 júniusától 2010 decemberéig Bulgáriában éltem.
Hát erről szólt ez a blog. Fogadd szeretettel.

KÖZÉRDEKŰ INFORMÁCIÓ (ha valaki levelet szeretne írni)
A címem:
Hézső Dorina
Oбщежите No.2 - (215)
Благоевград 2700
Иван Михаилов 62А
BULGARIA

Aki írta:

Saját fotó
Hódmezővásárhely, Csongrád-megye, Hungary
"Pedig hát valld be, az mégsem lehet, hogy az ember minden szeretetét egy kutyára pazarolja!" (Bulgakov)

Rendszeres olvastuk a blogot:

2010. augusztus 5., csütörtök

Egyórás eső

Délben lementem a strandra, mindkét srác lent volt, egész délelőtt smseket írtak, mire összejött az időpont 11 óra volt, és én is csak egy órát késtem (bolgár allűr).
Megérkeztem, leheveredtem, elővettem a sodokut, és elkezdett esni az eső.
Így történt, hogy a srácokkal megint étterembe mentünk, nem is volt rossz.
A pincér lány mindent elszúrt a rendelésben, amit el lehetett rontani, azt elrontotta, és még a lépcsőről is leesett.
Délután Elenával tréningeztünk, ami annyit takar, hogy elmondtam neki az idegenvezetésem, és kiegészítette, aztán ő is elmondta az övét, és én is kiegészítettem. Szerintem ez nagyon fontos. :)
Ma átvitték Keresztelő Szent János ereklyéit a múzeumból a Szent György templomba, egy pár hete találták az ereklyéket a közeli szigeten. Majd megnézem.
Gratulálok Anyának a mai napjához, ügyes voltál, és Boldog Névnapot kívánok Krisztikének! Puszi!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése