Üdvözöllek kedves Olvasóm!
Dorka vagyok, és 2010 júniusától 2010 decemberéig Bulgáriában éltem.
Hát erről szólt ez a blog. Fogadd szeretettel.

KÖZÉRDEKŰ INFORMÁCIÓ (ha valaki levelet szeretne írni)
A címem:
Hézső Dorina
Oбщежите No.2 - (215)
Благоевград 2700
Иван Михаилов 62А
BULGARIA

Aki írta:

Saját fotó
Hódmezővásárhely, Csongrád-megye, Hungary
"Pedig hát valld be, az mégsem lehet, hogy az ember minden szeretetét egy kutyára pazarolja!" (Bulgakov)

Rendszeres olvastuk a blogot:

2010. augusztus 11., szerda

Álmatlanság

Délelőtt ébredtem, olyan 9 körül, dolgoztam a gépen. Gyümölcskosarakat csináltam.
Délután strand, este fogadóóra.
Épp Cseh Lacit néztem 200at úszott. Elsőként ért be. Örömmámor, lobogó magyar zászlók, ugrálok a pincérek nyakába, jön az egyik vendégem, ugrálok az ő nyakába is, és akkor..
akkor vége lett az örömnek.
Orvost, mentőt.
Most műtik a vendégemet.
Haza se tud menni busszal.
A bácsi, akiről a történet szól, most 66 éves. 24 évesen nősült, 25 évesen levágta a lábát egy munkagép. Bejárták Európát, nem izgatta, hogy ő ezt csak fél lábbal teszi.
Amikor betoltuk a Szűz Mária (Deva Maria) kórházba, felsóhajtott, és ennyit mondott: "Pedig milyen szép hely ez is.."
Az.
Gyönyörű.
Ez az ember eljött ide, fél lábon, hogy lássa Szozopolt.
És most a Deva Mariában fekszik.
Az orvosok mind azt hitték, hogy a nagypapám. Tényleg aggódtam érte.
2:15kor indulok Isztambulba, nem éri meg lefeküdni.
Majd alszok hazafele.. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése