Üdvözöllek kedves Olvasóm!
Dorka vagyok, és 2010 júniusától 2010 decemberéig Bulgáriában éltem.
Hát erről szólt ez a blog. Fogadd szeretettel.

KÖZÉRDEKŰ INFORMÁCIÓ (ha valaki levelet szeretne írni)
A címem:
Hézső Dorina
Oбщежите No.2 - (215)
Благоевград 2700
Иван Михаилов 62А
BULGARIA

Aki írta:

Saját fotó
Hódmezővásárhely, Csongrád-megye, Hungary
"Pedig hát valld be, az mégsem lehet, hogy az ember minden szeretetét egy kutyára pazarolja!" (Bulgakov)

Rendszeres olvastuk a blogot:

2010. augusztus 15., vasárnap

Meglepetés

A sebeimet nyalogattam, a takarítólányok vigasztalgattak, ha kellett, ha nem valamelyik lány ölelgetett, és ez nagyon jól esett.
El is felejtettem, hogy Erzsi a buszról két csomagot hozott nekem, a recepción hagytam mindkettőt.
Az egyik a nyomdából jött, az irodán valaki rajzolt nekem a borítékra napocskát, meg mosolyt, a másik valami DVD volt. Biztos az i az irodáról.
Most eszembe jutott, leszaladtam érte, bár nem izgatott nagyon, de gondoltam hátha valami kisfilm, vagy tudomisén.. bármi érdekelt ami leköt.
Nos, a DVD nem tudom, hogy jutott el hozzám.
Tényleg. Hogy a buszra adták föl, vagy az irodából jöhetett, csakugyan nem tudom, de ilyen még nem történt velem.
Egy utasom, aki két hetet töltött itt, képeket küldött nekem busszal.
Van rajta Isztambul is, mert tudta, hogy érdekel, és hogy soha sem jártam még ott.
Szerintem nagyon megható, hogy gondolt rám.
Nem hinném, hogy olvassa a blogomat, de nagyon köszönöm Erzsébetnek és Andrásnak, hogy a szomszédaim voltak, és hogy ilyen kedvesek.
Puszi haza!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése