Üdvözöllek kedves Olvasóm!
Dorka vagyok, és 2010 júniusától 2010 decemberéig Bulgáriában éltem.
Hát erről szólt ez a blog. Fogadd szeretettel.

KÖZÉRDEKŰ INFORMÁCIÓ (ha valaki levelet szeretne írni)
A címem:
Hézső Dorina
Oбщежите No.2 - (215)
Благоевград 2700
Иван Михаилов 62А
BULGARIA

Aki írta:

Saját fotó
Hódmezővásárhely, Csongrád-megye, Hungary
"Pedig hát valld be, az mégsem lehet, hogy az ember minden szeretetét egy kutyára pazarolja!" (Bulgakov)

Rendszeres olvastuk a blogot:

2010. augusztus 19., csütörtök

Kedves figyelmességek, figyelmes kedvességek

Mostanában mindenki meglep valamivel, nagyon jól esik, hogy ennyien gondoltok Rám.
Ugye Mama, Orsi, és Erika küldtek Magyarországról ajándékot Anyával, aki szintén nem üres kézzel jött.

Utána Anya vett nekem egy ilyen szép táskát itt, Szozopolban. :)



Ezután Elena Isztambulból ezt a ruhát hozta nekem.



Amikor Anya hazament, a takarító lányok hajtogattak nekem hattyúkat a törülközőmből.


És ma az egyik pincérsrác, meg a volt szakácsunk fehér rózsát vettek nekem, egy sima esti kávézáshoz.



Köszönöm, hogy gondoltok rám. Jól esik az a sok e-mail, amit kapok, az, hogy az irodás lányok napocskát rajzolnak a borítékra amit küldenek, hogy Erzsi vanílliás karikát hoz nekem, hogy van vendégem, aki DVDn küldi ki a rólam készített képeit, és hogy más kovászos uborkával lep meg, vagy meghív egy italra.
Tényleg jól esik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése