Üdvözöllek kedves Olvasóm!
Dorka vagyok, és 2010 júniusától 2010 decemberéig Bulgáriában éltem.
Hát erről szólt ez a blog. Fogadd szeretettel.

KÖZÉRDEKŰ INFORMÁCIÓ (ha valaki levelet szeretne írni)
A címem:
Hézső Dorina
Oбщежите No.2 - (215)
Благоевград 2700
Иван Михаилов 62А
BULGARIA

Aki írta:

Saját fotó
Hódmezővásárhely, Csongrád-megye, Hungary
"Pedig hát valld be, az mégsem lehet, hogy az ember minden szeretetét egy kutyára pazarolja!" (Bulgakov)

Rendszeres olvastuk a blogot:

2010. augusztus 26., csütörtök

Ma

Amúgy suli volt, kifejezetten rossz szájízzel jöttem el, ugyanis 5 némettel kezdtem el barátkozni a csoportból, akik megörültek annak, hogy helyismerettel rendelkezem, megkértek, hogy mutassak nekik OLCSÓ boltokat, remélem mindenki érzi az iróniát, hogy a németek olcsó boltot keresnek Bulgáriában, ahol megközelítőleg minden félárú, mint náluk. Szóval mutattam, bejöttek, fizettek, és persze magam elé engedtem őket a sorban, hogy fordíthassak nekik.
Mire kijöttem a boltból, eltűntek.
Azt mondták, azért nem vártak meg, mert féltek, hogy elkésnek. Az, hogy én is abba az osztályba járok, és magam elé engedtem őket, hogy hamarabb végezzenek... no comment, kiakadtam.
A lengyelek pofátlanok, beszélnek órán, és egy bolgár sráccal íratják a házijukat, latin abcvel! mert a cirill túl nehéz nekik..
Én meg rendes vagyok, és programokat szervezek nekik..
Mindegy, minden kezdet nehéz, majd összecsiszolódunk, de ha a három olasz továbbra is csak olaszul, a hat lengyel és a hét német továbbra is csak lengyelül meg németül igyekszik kommunikálni, akkor nehéz lesz. Amúgy lesz még két francia, és van eg litván kislány, meg egy török srác.
A bolgárom egyre jobb, ma írtam egy fogalmazást apró hibákkal :)
Most pedig kialszom a nap fáradalmait, mert mire hazaérek mindig csak a munka vár..
Jóéjt, avagy litvánul láboszvakarosz!

5 megjegyzés:

  1. Szúrjál ki velük! Te meg beszélj magyarul... A németet úgyis megérted, ők meg a magyart aligha. Vagy, barátkozz a törökkel, meg a litvánnal. Nekik sincs könnyebb dolguk, mint neked. A németek meg ismerjék ki magukat, ahogy akarják, no nem? Puszi!!Jól jössz ki ebből úgyis, ügyes vagy!!

    VálaszTörlés
  2. Hát, ha sürgősen nem változtatnak a hozzáállásukon, akkor nem marad más választásom.
    Hogy tetszik az új design?
    Pussz

    VálaszTörlés
  3. Hát!
    jól megleptél :-))
    Aranyos vagy. Meg szép!!
    Puszi

    VálaszTörlés
  4. Dorkám! Snassz lesz, de az jutott eszembe, hogy "jól csak a szívével lát az ember, ami igazán lényeges, az a szemnek láthatatlan", de ezek még szemmel láthatóan sem úgy viselkednek, hogy érdemes legyen túl sok energiát belevetned a dologba. Óvatosan, óvatosan, óvatosan, ésszel, szívvel, Maggival, ja az nem ez... :D Koncentrálj a nyelvtanulásra! :)
    Szép a blog!! ;)

    VálaszTörlés