Üdvözöllek kedves Olvasóm!
Dorka vagyok, és 2010 júniusától 2010 decemberéig Bulgáriában éltem.
Hát erről szólt ez a blog. Fogadd szeretettel.

KÖZÉRDEKŰ INFORMÁCIÓ (ha valaki levelet szeretne írni)
A címem:
Hézső Dorina
Oбщежите No.2 - (215)
Благоевград 2700
Иван Михаилов 62А
BULGARIA

Aki írta:

Saját fotó
Hódmezővásárhely, Csongrád-megye, Hungary
"Pedig hát valld be, az mégsem lehet, hogy az ember minden szeretetét egy kutyára pazarolja!" (Bulgakov)

Rendszeres olvastuk a blogot:

2010. augusztus 5., csütörtök

Csalga

Tegnap egy fél órás vívódás után Elenával, egy utasommal és az egyik szőrtelen lábú barátommal elmentünk diszkóba. Vagyis mentünk volna, de 13 (fodros szoknya helyett) 13! rendőr álldogált a hely előtt.
Ez volt az a pillanat, amikor szőrtelen lábú barátunk (egyébként Ljubonak hívják) üdvrivalgásban tört ki, mert ennek az egy helynek a kivételével csak csalga diszkók vannak a városban, és ő úgyis oda akart menni.
Hát akkor legyen csalga. Sok rosszat hallottam róla, persze hallottam már pár dalt (amik amúgy tetszettek) dehát az előítéletek ugye..
Isteni volt.
Zsúfolt hely, az emberek az asztaloknál is táncoltak, gyönyörű dallamok, tényleg hihetetlen szép az egész. Abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy nem értem a dalszövegeket, Elena szerint ez az apró körülmény hozzájárulhat ahhoz, hogy tetszik a csalga.
Forró tánc, fülledt levegő, sejtelmes fények, keleti dallamok.
Ebbe lettem Szerelmes .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése