Üdvözöllek kedves Olvasóm!
Dorka vagyok, és 2010 júniusától 2010 decemberéig Bulgáriában éltem.
Hát erről szólt ez a blog. Fogadd szeretettel.

KÖZÉRDEKŰ INFORMÁCIÓ (ha valaki levelet szeretne írni)
A címem:
Hézső Dorina
Oбщежите No.2 - (215)
Благоевград 2700
Иван Михаилов 62А
BULGARIA

Aki írta:

Saját fotó
Hódmezővásárhely, Csongrád-megye, Hungary
"Pedig hát valld be, az mégsem lehet, hogy az ember minden szeretetét egy kutyára pazarolja!" (Bulgakov)

Rendszeres olvastuk a blogot:

2010. július 31., szombat

Gyógyulok

Ma reggel ég úgy éreztem magam, mint akin átment egy úthenger...
és aztán visszatolatott...
és újra átment..
és...
de aztán jobb lett. :)
Elmentem Bélával meg Szabrinával a Ropotamos kirándulásukra, Szozopolban egy nő a tenyeremből akart jósolni (Szabrina sajna elkergette mielőtt beleegyeztem volna), és szaladtam, szerveztem, nem úgy mint egy átlagos napon (jóval lassabban) de így is mindent megcsináltam. Csak szabadidőm nem sok maradt Sebaj.
Szeretem a munkám, szép az élet, ma nagyon sok kócsagot, kormoránt, szürke gémet és pár teknőst is láttam a folyón, meg persze sok madarat, amit nem tudok meghatározni. :)
Szóval minden okés, mindenki továbbra is az állapotom felől érdeklődik, ami szemmel láthatólag javul. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése