Üdvözöllek kedves Olvasóm!
Dorka vagyok, és 2010 júniusától 2010 decemberéig Bulgáriában éltem.
Hát erről szólt ez a blog. Fogadd szeretettel.

KÖZÉRDEKŰ INFORMÁCIÓ (ha valaki levelet szeretne írni)
A címem:
Hézső Dorina
Oбщежите No.2 - (215)
Благоевград 2700
Иван Михаилов 62А
BULGARIA

Aki írta:

Saját fotó
Hódmezővásárhely, Csongrád-megye, Hungary
"Pedig hát valld be, az mégsem lehet, hogy az ember minden szeretetét egy kutyára pazarolja!" (Bulgakov)

Rendszeres olvastuk a blogot:

2010. július 30., péntek

Egy nap az ágyban

Tegnapelőtt éjjel volt egy-két kiruccanásom, csak olyan átlagos kimenős estének indult.
Kettő körül találkoztam a pultos sráccal, be akartunk ülni valahova, de mikor meglátott, azt mondta, hogy nincs apelláta: hazakísér.
Nem volt kedvem vitatkozni, ráadásul izomlázam volt a gyúrás miatt.
Másnap alig bírtam lábra állni. Fogadóóra után lefeküdtem aludni.
Délután keltem föl, fájt mindenem, hasmenésem volt, és szédültem. Hányni nem sikerült, és bár lázasnak éreztem magam, a lázmérő két óra múlva mikor az orvos kiért, 36,5-öt mutatott.
Diétázom, főtt krumpli, pirítós, citromos tea.
Kezdek picit jobban lenni, mindenki érdeklődik a hogylétem felől, és ez jól esik.
Mama, Anya, nyugodjatok meg, ez csak nyári vírus, 3 nap alatt vége van, gyógyszert sem kell szednem. :)
Pussz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése