Üdvözöllek kedves Olvasóm!
Dorka vagyok, és 2010 júniusától 2010 decemberéig Bulgáriában éltem.
Hát erről szólt ez a blog. Fogadd szeretettel.

KÖZÉRDEKŰ INFORMÁCIÓ (ha valaki levelet szeretne írni)
A címem:
Hézső Dorina
Oбщежите No.2 - (215)
Благоевград 2700
Иван Михаилов 62А
BULGARIA

Aki írta:

Saját fotó
Hódmezővásárhely, Csongrád-megye, Hungary
"Pedig hát valld be, az mégsem lehet, hogy az ember minden szeretetét egy kutyára pazarolja!" (Bulgakov)

Rendszeres olvastuk a blogot:

2010. július 13., kedd

Mission impossible (or possible?)

A mai napon egy különös feladatot bízott rám a főnököm: Menj el discoba!
Hmm.. ezt nem terápiának szánta, hanem felderítésnek, ugyanis vendégei vannak akik discoba akarnak menni, és jó helyet kell ajánlani. A vendége vagyok a belépőre, és egy italra. Pech, hogy semmi kedvem sincs discoba menni, de majd kerítek valakit akinek van, és akkor majd nekem is lesz.
Amúgy napközben semmi extra nem történt, leszámítva, hogy valóra vált az álmom. (megvan a bicaj)
- reggeliztem
- ügyeltem Duniben
- visszajöttem, nem sikerült elintézni egy dolgot, aminek nagyon örültem volna.. :(
- napoztam (5 percig) aztán csörgött a telefonom, és onnantól kezdve estig mindig volt dolgom
- a takarítólányok leszidtak, hogy olyan fehér vagyok mint a ruhám (minden csak viszonyítás kérdése, lehet, hogy ideje elmenni mosodába..)
- skypeoltam egy rövidet Anyuval
- étlapokat fordítok
- bicikliztem
- ettem palacsintát (ez egy bűnös hely, ez egy bűnös város)
- voltam az irodán, ahol kifejtették, hogy mióta elköltöztem a Morska Zvezdából hiányolnak, és ajánlottak további discokat.
Hát, kb ennyi. Vacsira ettem uborkát, almát, dinnyét, narancsot és krumplikrokettet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése