Üdvözöllek kedves Olvasóm!
Dorka vagyok, és 2010 júniusától 2010 decemberéig Bulgáriában éltem.
Hát erről szólt ez a blog. Fogadd szeretettel.

KÖZÉRDEKŰ INFORMÁCIÓ (ha valaki levelet szeretne írni)
A címem:
Hézső Dorina
Oбщежите No.2 - (215)
Благоевград 2700
Иван Михаилов 62А
BULGARIA

Aki írta:

Saját fotó
Hódmezővásárhely, Csongrád-megye, Hungary
"Pedig hát valld be, az mégsem lehet, hogy az ember minden szeretetét egy kutyára pazarolja!" (Bulgakov)

Rendszeres olvastuk a blogot:

2010. július 23., péntek

Hová lettem?

Tegnap 9kor indultunk Neszebárba.
Szabadprogrammal kezdtek a vendégeim (2fő, 19 évesek) és 12:30kor városnézéssel folytattuk a programot.
14:-18-ig az Ali Baba ajón múlattuk az időt, utána 22-ig szabadprogram volt Naposparton. (én ezalatt a kollégáimmal karaokéztam)
22-kor találkoztunk a Condor bárban, ahol olcsó a koktél. (mi taxival jutottunk odáig, 8an egy 5főssel:))
24 után picivel átvitt minket egy mikrobusz a Lazurba, ami egy hatalmas disco.
4ig ott voltunk, 4kor én és Nóri litván barátnője elmentünk pizzázni pár olasz fiúval, és 5kor találkoztam a vendégeimmel a disconál.
6kor indult a buszunk haza, 8ra hazaértünk, reggeliztem, fogadóóra volt, és délutánig aludtam kicsit.
Most sietek, írok majd még.
Puszi haza!
(Ma van a sajtfüggő "erdei" pincérlány szülinapja: Happy Cheeseday to you!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése