Üdvözöllek kedves Olvasóm!
Dorka vagyok, és 2010 júniusától 2010 decemberéig Bulgáriában éltem.
Hát erről szólt ez a blog. Fogadd szeretettel.

KÖZÉRDEKŰ INFORMÁCIÓ (ha valaki levelet szeretne írni)
A címem:
Hézső Dorina
Oбщежите No.2 - (215)
Благоевград 2700
Иван Михаилов 62А
BULGARIA

Aki írta:

Saját fotó
Hódmezővásárhely, Csongrád-megye, Hungary
"Pedig hát valld be, az mégsem lehet, hogy az ember minden szeretetét egy kutyára pazarolja!" (Bulgakov)

Rendszeres olvastuk a blogot:

2010. július 13., kedd

Egy rendőrBÁ az álmom

A sétálóutcán biciklizve két rendőrt pillantottam meg. (szerencsére pont az ellenkező irányba néztek, de azért melegem lett, gyorsan lepattantam, és toltam tovább a bringát)
Aztán csak eszembe villant, hogy ez így nem okés, szóval a biciklimet tolva követtem a rendőröket, és lecsaptam rájuk a cukrászdánál. Megszólítottam a hátsót, hogy beszél-e oroszul. Bolgárul válaszolt egy kérdéssel, hogy orosz vagyok-e. Mondtam, hogy nem, de azt szeretném tudni, hogy lehet-e itt biciklizni a sétálóutcán. Hogyne lehetne! És mosolygott. Erre a munkatársak annyit mondtak, hogy ez itt Bulgária, itt mindent lehet. :)
És ami fura: a rendőr iszonyat helyes volt. :D
És akkor leesett, hogy ez nagyon nagyon idegen érzés. Mert a rendőr eddig bácsi volt. Most meg korombeli, vagy alig idősebb nálam!
Hát öregszem. Vicces.. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése