Üdvözöllek kedves Olvasóm!
Dorka vagyok, és 2010 júniusától 2010 decemberéig Bulgáriában éltem.
Hát erről szólt ez a blog. Fogadd szeretettel.

KÖZÉRDEKŰ INFORMÁCIÓ (ha valaki levelet szeretne írni)
A címem:
Hézső Dorina
Oбщежите No.2 - (215)
Благоевград 2700
Иван Михаилов 62А
BULGARIA

Aki írta:

Saját fotó
Hódmezővásárhely, Csongrád-megye, Hungary
"Pedig hát valld be, az mégsem lehet, hogy az ember minden szeretetét egy kutyára pazarolja!" (Bulgakov)

Rendszeres olvastuk a blogot:

2010. július 2., péntek

A lázadó szennyes

Nos, eljött az idő, összeültem a szennyessel tanácskozni, és arra jutottam, hogy mivel
1. túlerőben vannak
2. lusta malac vagyok
3. a kollégáim is így csinálják
4. valószínűleg elszámolhatom
szóval mindezek miatt arra jutottam, hogy profikra bízom a dolgot.
A helyzet persze nem ilyen egyszerű.
Hol a mosoda? Vagyis mégsem. Hogy van a mosoda oroszul?
Jó, Mari elmagyarázza orosz-bolgárul, csak meglesz.
Hát elindulok, a nagy uhr-es táskámmal, a mai súlyzózást asszem kiválthatom ezzel. Aztán átgondolom. Nagy a táskám, kicsi a szókincsem, meleg van, messze van, és nem vagyok biztos az utcában. Nem baj, itt ez a két bácsika, a walkie talkijukkal, majd eligazítanak. Hát a két bácsika azt se tudta mit akarok, beküldtek a hotelba, ahol azt mondták nincs mosoda a városban. Szuper.
Vissza Marihoz, de közben ugye a két bácsi elindít amarra, hogy erre tuti nincs mosoda, hát mi van itt?
Hőség, meg egy hosszabb út Marihoz, ott térkép.
Csak eljutottam a mosodáig, a poén, hogy útközben találkoztam a mosodás autóval is.
A mosodában már csak egy szó hiányzott a tökélyhez, és ez a nyugta volt, amit két röpke telefonhívás után meg is tudtam Johannától. Megkérdeztem a nőt, tudja-e i az a számla (nem voltam biztos benne, hogy jól mondom ugyanis). Nos itt kitört a röhej, és velem nevetett az egész mosoda. (vagy rajtam? :) Mindegy
Szóval vasárnapra lesznek tiszta ruháim.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése