Üdvözöllek kedves Olvasóm!
Dorka vagyok, és 2010 júniusától 2010 decemberéig Bulgáriában éltem.
Hát erről szólt ez a blog. Fogadd szeretettel.

KÖZÉRDEKŰ INFORMÁCIÓ (ha valaki levelet szeretne írni)
A címem:
Hézső Dorina
Oбщежите No.2 - (215)
Благоевград 2700
Иван Михаилов 62А
BULGARIA

Aki írta:

Saját fotó
Hódmezővásárhely, Csongrád-megye, Hungary
"Pedig hát valld be, az mégsem lehet, hogy az ember minden szeretetét egy kutyára pazarolja!" (Bulgakov)

Rendszeres olvastuk a blogot:

2010. július 14., szerda

Disco-küldetés teljesítve

Tegnap este szabadtéri moziban voltam, a Perzsia hercegét néztük egy barátnőmmel, bányicskát ettem, buzát ittam (búzából készült sűrű édes ital), azt mondják teljesen beilleszkedtem. Ezt itt úgy mondják, hogy наш човек. Vagyis, közülünk való.
A film elment, vicces volt, sosem voltam olyan moziban, ahol lepedőre vetítenek, és fapadokon ülünk, de tetszett. Jó a hangulata.
Utána elmentem a bárosokkal a discoba, iszogattunk a pultnál, és jó volt beszélgetni.
A jobb oldalamon ült a mixer a mi bárunkból, engedett az itallapról választani, hanem rendelt nekem valamit, koktélt, de saját kreálmányt. Utána a helyi mixert is megihlettem, ő is kitalált valamit, aztán azzal nyösztettek, hogy melyik volt a jobb, mert ők mindketten azt gondolják, hogy az vagyok é koktélban, amit itattak velem. Őszintén szólva mindkettő nagyon tetszett, de egyik sem volt életem legjobbja, szóval mindkettőnek azt mondtam, hogy az övé ízlett jobban. :)
Az egyik srác már ismert régebb óta, ő ananászos-narancsos ízvilágot kevert nekem, a másik kókuszos-diósat. Végül is, jól jártam, szerettem, hogy vetélkedtek. :)
A disco amúgy turista-hely, nyári slágerekkel, egész jó, csak minden nap ugyanaz megy..
Készültek fotók is, majd teszek föl belőlük. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése