Üdvözöllek kedves Olvasóm!
Dorka vagyok, és 2010 júniusától 2010 decemberéig Bulgáriában éltem.
Hát erről szólt ez a blog. Fogadd szeretettel.

KÖZÉRDEKŰ INFORMÁCIÓ (ha valaki levelet szeretne írni)
A címem:
Hézső Dorina
Oбщежите No.2 - (215)
Благоевград 2700
Иван Михаилов 62А
BULGARIA

Aki írta:

Saját fotó
Hódmezővásárhely, Csongrád-megye, Hungary
"Pedig hát valld be, az mégsem lehet, hogy az ember minden szeretetét egy kutyára pazarolja!" (Bulgakov)

Rendszeres olvastuk a blogot:

2010. július 3., szombat

Egy ágyban a kollégákkal?

A tegnapi folklór est jó volt, bár a magyarok nem igazán akartak táncolni. A zenekar a kedvükben járt, még azt is eljátszották nekik hogy "Ha itt lennél velem", és csak akkor lett tánc, mikor már integettem, és ugráltam, hogy ez nekünk szól.
Hazaértem éjfél után, a Hérában már bezárt a bár, két nagyon kedves kollégám beszélgetett a szolgálati lakások előtt. Odamentem, kiderült, hogy épp be akarnak törni, mert a szobatársaik szó nélkül elmentek kulcsostól, telefon nélkül. (mint ma kiderült, egész éjjelre).
Szóval elmentünk a "Fehér bárba", ami egy tengerparti disco, de mi csak kiültünk a bárba, és olyan volt mint filmekben. Fehér homok, tenger, szél, meleg este, és narancslé szívószállal. :)
Szóval az este végén hazavittem a kollégáimat (egy lány egy fiú), akik nagyon hálásak voltak, mert ugye hajnalban keltek, és jó volt egy pár órára lefeküdni aludni. Amúgy sokat nem aludtunk, mert beszélgettünk még nálam is. :)
Persze megint sikerült egy kis félreértést belevinni az egészbe, hogy legyen min egész este nevetni: a fiú elment a fürdőszobába, és valamit morgott az orra alatt. Okés, mondom amíg elintézi a dolgait, rendet rakok. Közben ugye a lányka átöltözött (szóval felvette a pólómat), én pakolásztam. Aztán egy tíz perc után kinéztem a fürdő fele, tovább pakolásztam. Fura volt, hogy az ajtó nem volt becsukva, a lámpa nem égett, de sebaj, hát ízlések és pofonok. Aztán öt perc elteltével a fürdőszobából a következőt hallottam: szép ez a fürdő, meg minden, de nem öltöznél már át? Erre várok negyed órája..:D Nos akkor leesett, hogy tényleg nem öltöztem át, mert eszembe sem jutott, hogy ezért ment el..:D:D:D
Hát ennyi. Holnap turnusváltás, ma meg megyek a városba találkozni a Bélával.

2 megjegyzés:

  1. Fehér homok,szél, meleg este. De jó neked!!!!
    Puszi itthonról!!

    VálaszTörlés
  2. Még annál is jobb. :) Épp koktélozok.. :P

    VálaszTörlés