Üdvözöllek kedves Olvasóm!
Dorka vagyok, és 2010 júniusától 2010 decemberéig Bulgáriában éltem.
Hát erről szólt ez a blog. Fogadd szeretettel.

KÖZÉRDEKŰ INFORMÁCIÓ (ha valaki levelet szeretne írni)
A címem:
Hézső Dorina
Oбщежите No.2 - (215)
Благоевград 2700
Иван Михаилов 62А
BULGARIA

Aki írta:

Saját fotó
Hódmezővásárhely, Csongrád-megye, Hungary
"Pedig hát valld be, az mégsem lehet, hogy az ember minden szeretetét egy kutyára pazarolja!" (Bulgakov)

Rendszeres olvastuk a blogot:

2010. július 28., szerda

Erő izom ...

...tejet iszom. Reggelire.
Utána felkerekedek, fel a negyedikre, átvedlek edzőcuccba, és sietek, mert találkozom Beával, aki vendégem a héten, és segít nekem helyesen edzeni a konditeremben. :)
Ma már barátságosabban fogadtak ott is, szerintem nemsoká velük is összebarátkozom. :)
Furcsa egy nép az edzőteremé, a legtöbb "batár állat" -ahogy Bea mondja- lábujjközes papucsban gyúr..
A kedvenc mondatom Beától:
- végighasalsz a padon, így, beakasztod a lábad, és emelgeted, a kapaszkodót nem éred el, mert azt batár állatokra méretezték.. jé, eléred. Akkor te is egy batár állat vagy. :D
Nos, eddig ennyi, sokat telefonáltam ma, és most megyek a Ropotamo folyóra hajózni.
Puszi Haza!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése