Üdvözöllek kedves Olvasóm!
Dorka vagyok, és 2010 júniusától 2010 decemberéig Bulgáriában éltem.
Hát erről szólt ez a blog. Fogadd szeretettel.

KÖZÉRDEKŰ INFORMÁCIÓ (ha valaki levelet szeretne írni)
A címem:
Hézső Dorina
Oбщежите No.2 - (215)
Благоевград 2700
Иван Михаилов 62А
BULGARIA

Aki írta:

Saját fotó
Hódmezővásárhely, Csongrád-megye, Hungary
"Pedig hát valld be, az mégsem lehet, hogy az ember minden szeretetét egy kutyára pazarolja!" (Bulgakov)

Rendszeres olvastuk a blogot:

2010. július 14., szerda

Napfény, homok, sósvíz.. na ez eddig mind kimaradt

Nálam aludt a barátnőm, Raya, és úgy gondoltuk, hogy reggel 7re lemegyünk a plázsra, és majd jól lebarnulunk.
Szóval 9kor keltünk, és jól megreggeliztünk, eper ízű ásványvíz és társai, aztán addig kerestük a megfelelő helyet a strandon, hogy sikerült a nudisták közé feküdnünk. Mindegy, legalább tömeg nem volt. Úsztunk, merültünk, pisztáciát ettünk, sikítottunk, ha medúzát láttunk, monokiniztünk, nevetgéltünk, és alig barnultunk. :) De azért jó volt.
Hát kb ennyi, ma turnusváltás, holnap hajókirándulás, délután folytatom az étlapfordítást, amit tegnap elkezdtem.
Boldog szülinapot kívánok Kálmánnak! A tortától lemaradtam, de sokat gondoltam rá.
Puszi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése