Üdvözöllek kedves Olvasóm!
Dorka vagyok, és 2010 júniusától 2010 decemberéig Bulgáriában éltem.
Hát erről szólt ez a blog. Fogadd szeretettel.

KÖZÉRDEKŰ INFORMÁCIÓ (ha valaki levelet szeretne írni)
A címem:
Hézső Dorina
Oбщежите No.2 - (215)
Благоевград 2700
Иван Михаилов 62А
BULGARIA

Aki írta:

Saját fotó
Hódmezővásárhely, Csongrád-megye, Hungary
"Pedig hát valld be, az mégsem lehet, hogy az ember minden szeretetét egy kutyára pazarolja!" (Bulgakov)

Rendszeres olvastuk a blogot:

2010. július 4., vasárnap

Alakformáló turnusváltás

Lássuk. :)
Először is üdvözlöm Szeri Krisztinát, aki épp Magyartésen táboroztat gyerekeket, és anyukája telefonon olvassa be neki a blogomat.
Másodszor, de nem másodsorban irigylem a családom, mert ma tárcsán sült húst ettek, amit Kálmán csinált szerintem.
Több üzenetem is lenne még (Sisákéknak Görögbe, stb) de most inkább írok magamról. (mert ugye ez egy blog, és nem Szívküldi)
Tehát ma szerintem többet futottam,mint anno 1-1 atlétika edzésen, 55 vendégem lesz estére, mindenki azonnal szeretné, ha csakugyan vele foglalkoznék, és senki mással.
(Közben csak leírom mi van, épp a bárban ülök, ahol minden nap, és befutott a kukta, aki tegnapelőtt nálam aludt, hogy mizu, a kezében géz, vatta, jód. Medencei baleset megint.. :S)
Ja, jut eszembe ma a nagy rohangálás közben leestem a lépcsőn. Vagyis felestem, de ez nem lényeg. Lila a jobb combom (lépcső alakban) és vérzett a nagylábujjam. Katonadolog.
Kezdem teljesen leszerelni magam, már a sok szaladgálás és a meleg miatt a cipőim is véresre törték a lábam, pedig tavasszal betörtem őket.
Egyébként pedig mától van kosztom a Hérában, holnaptól lehet, hogy lesz kvártély is, és szinte biztosan (az olyan bolgár biztos) lesz bicajom, ami a mai nap tükrében létkérdés.
Holnap ugye infókoktél-idegenvezetés, és kb ennyi.
Ritka az, hogy napközben alkoholt igyak, de ma a bárban rábeszéltek, mikor még a sebeimet nyalogattam az esés után. (az alábbi beszélgetés hangzott el):
- Auu (ez voltam én)
- Csinálok neked egy koktélt, ne sírjál. (egy hang a pult mögül)
- Nincs még korán az alkoholhoz? (én)
- Már 15 perce elmúlt dél, szóval le vagyunk maradva. (a pincér)
Hát ennyi. Amúgy vacsiztam, most már félhivatalosan itt..:)
Puszilok mindenkit, a mai napon külön puszilom Patócs Jutkát!

2 megjegyzés:

  1. Én is külön puszillak!! nem csak a mai napon (:
    vigyázz magadra! csak így tovább!
    P. Jutka

    VálaszTörlés
  2. Na jó, bevallom én se csak tegnap pusziltalak! Ma is puszillak.:)
    Remélem jól vagytok!

    VálaszTörlés