Üdvözöllek kedves Olvasóm!
Dorka vagyok, és 2010 júniusától 2010 decemberéig Bulgáriában éltem.
Hát erről szólt ez a blog. Fogadd szeretettel.

KÖZÉRDEKŰ INFORMÁCIÓ (ha valaki levelet szeretne írni)
A címem:
Hézső Dorina
Oбщежите No.2 - (215)
Благоевград 2700
Иван Михаилов 62А
BULGARIA

Aki írta:

Saját fotó
Hódmezővásárhely, Csongrád-megye, Hungary
"Pedig hát valld be, az mégsem lehet, hogy az ember minden szeretetét egy kutyára pazarolja!" (Bulgakov)

Rendszeres olvastuk a blogot:

2010. július 26., hétfő

Csütörtök - Neszebár- hajó, Napospart-disco

Csütörtökön délelőtt 9kor indultunk a főtérről egy oroszokat szállító busszal Neszebárba. 2 utasom volt 19 évesek, egy lány egy fiú.
Az út hosszú volt, szakadt rólam a víz, de élveztem, mert mellettem egy orosz kisfiú ült, aki folyton bizonygatta a szüleinek, hogy milyen boldog és izgatott. (Aqua parkba mentek csúszdázni)
Az óvárosban ettem egy tortaszeletet a sütisemnél, ittam egy ásványvizet a fel nem szentelt templomnál (festői környezetben) és elmentem Nóri városnézésére, ami nagyon jól sikerült, be kellett ugranom kicsit, és bár féltem az improvizációtól, jól sült el.
A hajóút nagyon jó volt, és ott volt Aušra is, aki Nóri barátnője Litvániából.
Kikötés után kivittük az utasaimat Napospartra sétálni, mi pedig eltűntünk Nórival. Megnéztük a Victoria Palace-t, ami egy *****hotel, és olyan, mintha minimum Győzike rendezte volna be.
Aztán elmentünk Nórihoz, elkészültünk, szépek lettünk, és lementünk karaokezni a hotel bárjába. (eredetileg mondjuk palacsintát akartunk sütni, de sebaj).
Kb másfél óráig civódtam, hogy énekeljek, vagy se. Nóriék a nemre szavaztak, mert tudták, hogy lassú dalt szeretnék, és féltek, hogy elrontom a hangulatot.
Zita és Aušra is megérkeztek, mire kimentem énekelni, félúton megbántam, de már mindegy volt.
Belekezdtem (Nothing compares to you).
Az első három sor ének után van egy pár ütem szünet, és azt hallottam, hogy tapsolnak.
Végigénekeltem a dalt, a pincérek meghajoltak előttem, és a karaoke-animátor azt mondta, hogy szóhoz sem jut, tökéletes volt. Elég nagy sikerem volt, és nagyon jól esett. :)
Koktéloztunk Nórival, Bélával meg Bencével, és végül bepréseltük magunkat egy 4fős taxiba 7en (Béla, Bence, Nóri, Zita, Aušra, a recepciós lány, meg én), és elutaztunk a Condorba, ami egy koktélbár. Eddigre az utasaim is ideértek.
Ott is magyar társaság volt, ittam Pina Coladat, és csináltunk pár jópofa fotót. =) (majd remélem elküldi őket a Béla)
A Condorban találkoztam Zita kedves barátnőjével, aki bolgár, csak Magyarországon tanul, nagyon kedves és szimpatikus lány. Meghatározó élmény volt továbbá Kalmár Nóra lába, ami nem utolsó látvány, tényleg szép lábfeje van! :D Remélem majd küld képet róla, hogy feltehessem ide. =)
Discobusszal mentünk a Lazurig, már útközben táncoltunk (a jó idegenvezető példát mutat ugye.. ) és jó érzés volt a kijáraton bemenni ingyen, mikor mások sorban álltak, hogy fizethessenek.
A disco elég szép volt, én még csak filmekben láttam ilyet, csúszda, medence habbal az udvaron, két emeletnyi tánctér, és nagyon szép volt az egész. Az egyetlen furcsaság az volt, hogy egy lányra kb 3 fiú jutott, bár én úgy éreztem, hogy rám kb 15. Mindenki velem akart táncolni, ami nem baj, szeretek táncolni, de miért kell óramű pontossággal 60 másodperc tánc után megpróbálni megcsókolni?
Sajnos a buli alapján az a benyomásom támadt, hogy minden fiú ugyanolyan. Az első 2-3 órában táncoltam mindenféle fiúval. Izraelivel, franciával, macedónnal, meg a fene tudja, hogy a többi honnan jött. A lényeg, hogy a nevemet talán egy ha megkérdezte, de az összesnek tudtam a hotelét és a szobaszámát, mert mind haza akart vinni, és azt is tudtam, hogy kerek-e világon (vagy legalábbis kerek-e discoban) én vagyok a legeslegszebb lány, és kár, hogy nem csókolózok velük. Kár. Persze. Csak legalább a neved tudnám..
Végül Aušraval (akit hasonlóképp ostromoltak) arra jutottunk, hogy legjobb, ha mindkét kezünkkel másikba kapaszkodunk, és úgy táncolunk. Ez bevált, bár férfigyűrűben kellett táncolnunk, de legalább nem tapiztak. Csak kettő fiúnak nem akart leesni, hogy ez a kézfogás pont ellenük van, de őket is leráztuk. Még jó, hogy ott voltak a vendégeim, így a srác ránk is vigyázott. :)
Hajnalban kimentünk levegőzni az udvarra, fogtunk egy csapat olasz fiút, az egyik nagyon helyes volt, de egy szempillantás alatt totál belezúgott Aušraba, és le sem vette róla a szemét. Na velük elbeszélgettünk, viccesek voltak, Aušra neve helyett eleinte Ausztriát, majd Ausztráliát mondtak. Elmentünk velük pizzázni (hajnal 4kor hova máshova mentünk volna?), és beszélgetni. Egy óra után ők is a szobájukat kezdték ajánlgatni, na akkor Aušra begurult (én annyira nem idegeltem föl magam, mert egész este mindenki ugyanilyen volt), visszamentünk a discoba, amúgy is ott volt 5kor találkánk a turistáimmal.
Nóritól beszereztem a ruháim, táskám, és hazabuszoztunk Szozopolba.
6kor indultunk, 8ra ide is értünk.
Hát ezért nem írtam csütörtökön.
Hamarosan megjelennek a miért nem írtam pénteken, szombaton és vasárnap című bejegyzéseim is. :)

2 megjegyzés:

  1. Nagyon büszke vagyok Rád!! Kicsit irigykedve olvasgatom a bejegyzéseid (: de nagyon örülök, hogy mindezt megélheted.
    Hidd el van olyan kor, amikor már nem bánja az ember ha név nélküli ajánlatokat tesznek..... ((:
    Csak így tovább!!!
    puszi: Jutka

    VálaszTörlés
  2. Szia Jutka!
    Köszönöm szépen, amit írtál jól esett.
    Jó is, hogy írom ezeket, majd rosszabb napokon visszaolvasom, és jól kinevetem magam :)
    Puszkó: Dorka

    VálaszTörlés