Üdvözöllek kedves Olvasóm!
Dorka vagyok, és 2010 júniusától 2010 decemberéig Bulgáriában éltem.
Hát erről szólt ez a blog. Fogadd szeretettel.

KÖZÉRDEKŰ INFORMÁCIÓ (ha valaki levelet szeretne írni)
A címem:
Hézső Dorina
Oбщежите No.2 - (215)
Благоевград 2700
Иван Михаилов 62А
BULGARIA

Aki írta:

Saját fotó
Hódmezővásárhely, Csongrád-megye, Hungary
"Pedig hát valld be, az mégsem lehet, hogy az ember minden szeretetét egy kutyára pazarolja!" (Bulgakov)

Rendszeres olvastuk a blogot:

2010. július 12., hétfő

Love is in the air.. (everywhere I look around)

No, tegnap őrületesen sokat mentem, reggel elköszöntem a repülőseimtől (itt hagyták a reggelicsomagokat..:(), utána bevágtam magam egy taxiba, és elmentem Dunibe.
Duniről teszek fel képeket a bejegyzésem végén, tényleg hihetetlen hely. (az egész hotel nem fért rá a épekre, szóval a komplexumhoz még kb 4 hasonló hozzátartozik.. baba)
Duniből Kittenbe mentem, ott (csak) egy négycsillagos hotelem van, aztán vissza Dunibe.
A fő-főnököm fuvarozott, egész nap figyelt munka közben, mint ahogy holnap és ma is fog. (meg holnapután)
Mikor együtt ebédeltünk megjegyezte, hogy jó hogy fiatal vagyok, mert még sok nyarat itt dolgozhatnék.. :P mondta azt is, hogy meg van elégedve.
Hazatérve megjött a buszos és a repülős társaságom is, van munkám bőven.
Este volt egy kicsi írnivalóm, a gépemet bekapcsolni sem volt erőm.
Megnéztem az e-mailjeimet, tegnap megkaptam életem egyik legkedvesebb üzenetét egy utasomtól, ami azért adott egy kis erőt, legalább annyit, hogy a meccs alatt ne aludjak el. Az asztalnál ahol ültem az új pincérlányok ültek körülöttem (az ikrek), az egyik a mixerrel, a másik egy pincérrel jött össze. Édesek meg minden, de az se tudtam hova nézzek. Végülis a meccset akartam nézni..
Szomorú voltam a spanyol gól után, mert ez igazából (szerintem) a szerencsén múlott, és nagyon szépen játszott Hollandia is (aki mellesleg a szívem csücske).
Szóval este megint fáradt leszek, de azért igyekszem összehozni valami jelentést magamról. (napközben legtöbbször Duniben leszek és ott fizetős a net..
Puszi Mamának és Tatának!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése