Üdvözöllek kedves Olvasóm!
Dorka vagyok, és 2010 júniusától 2010 decemberéig Bulgáriában éltem.
Hát erről szólt ez a blog. Fogadd szeretettel.

KÖZÉRDEKŰ INFORMÁCIÓ (ha valaki levelet szeretne írni)
A címem:
Hézső Dorina
Oбщежите No.2 - (215)
Благоевград 2700
Иван Михаилов 62А
BULGARIA

Aki írta:

Saját fotó
Hódmezővásárhely, Csongrád-megye, Hungary
"Pedig hát valld be, az mégsem lehet, hogy az ember minden szeretetét egy kutyára pazarolja!" (Bulgakov)

Rendszeres olvastuk a blogot:

2010. július 12., hétfő

Banicka ss sirene

Bányicskát ettem szirénével este a tengerparton.
Minden rendben, sokat dolgoztam, holnapra leszállítja a hoteligazgató a biciklit Burgaszból, amit a barátnőmmel (a cuki pincérlánnyal aki nálam aludt) választottunk.
Utána bementünk egy fehérnemű boltba, háromszor annyi idő volt neki vásárolni, mint nekem bicajt venni.. :)
A buszon aludtam, most is fáradt vagyok.
Mikor hazajöttem, nem is voltam éhes, csak beszaladtam az étterembe, és máris szedte nekem a kukta a currys csirkét.
Nincs ám nekem svédasztal, minden nap megmondja mit egyek, mert az a legjobb. Volt, hogy nem adta amit kértem, mert azt mondta, hogy az nem elég jó.
Javul a nyelvtudásom, ma az úszómesterrel kajáltam, és beszélgettünk, meg a takarítónénivel és a pultos lánnyal, meg egy pincérrel is sikerült beszélni.
Alig várom a bicajt. Hihetetlenül örülök neki.
Hát ennyi kb, minden ok még mindig.
Puszi Anyuékak, akik most Patócs Jutkáéknál vannak, és boldog névnapot tegnapra Nórinak!

2 megjegyzés:

  1. Mi a bányicska? Jutkáéknál tegnap voltunk, de köszi a puszit! Anya

    VálaszTörlés
  2. Szia Anya!
    A bányicska levelestésztából álló háromszög-alakúra szelt sós sütemény, szirenével (ami hasonlít a feta-sajtra) egyszerűen mennyei.
    Írtam is korábban, hogy ez a kombináció itt felér egy habostortával. :P

    VálaszTörlés