Üdvözöllek kedves Olvasóm!
Dorka vagyok, és 2010 júniusától 2010 decemberéig Bulgáriában éltem.
Hát erről szólt ez a blog. Fogadd szeretettel.

KÖZÉRDEKŰ INFORMÁCIÓ (ha valaki levelet szeretne írni)
A címem:
Hézső Dorina
Oбщежите No.2 - (215)
Благоевград 2700
Иван Михаилов 62А
BULGARIA

Aki írta:

Saját fotó
Hódmezővásárhely, Csongrád-megye, Hungary
"Pedig hát valld be, az mégsem lehet, hogy az ember minden szeretetét egy kutyára pazarolja!" (Bulgakov)

Rendszeres olvastuk a blogot:

2010. július 7., szerda

Süti, truffe és egyéb nyalánkságok

Tegnap megettem egy egész grillázsszeletet egyedül, pedig megfogadtam, hogy csak Nórival sütizek, heti egyszer péntekenként.

Nyomós okom volt rá.

És ez az ok még mindig nyomós.

Úgyhogy épp truffet eszem kanállal és dinnyével, ami csak részben az én hibám, mert a vendégeim vették nekem. (a truffét, a dinnye saját szerzemény)

Az ok (mindennek az oka) persze hímnemű. A mixerfiú, akivel néha sétáltunk, és aki szépeket mond, és megnevettet, és kedves, és tetszik. Nos, ez még nem ok a csokira. Főleg nem a sütire.
De a tény, hogy valószínűleg sikeresen ráhajtott egy pincérlány.... az felér egy cukrászdával.
Mert persze én bonyolult vagyok. Mert én nem ugrom az ölébe, szeretem, ha megdolgozik értem valaki. De hogy bánatában egy 17!!éves lánnyal... (bár az információim nem 100%osak)
Asszem mégis elmegyek fiatalító agyagért, bár az elmúlt két napban három helyről is megkaptam, hogy 16nak nézek ki.
És ma kevert nekem koktélt a másik mixer, és ittam tokajit a vendégeimmel, és otthagytam csapot-papot-pincért-mixert amint lehetett, felvettem a csini ruhám, rá a munkapólóm, smink, magassarkú, és kimentem a transzferemért. 4 utas, aranyosak.
Fütyülnek utánam az utcán, jobban nézek ki mint valaha, minden rendben van, csak lecseréltek egy fiatalabb modellre.. :D Na ezt nehéz feldolgozni. :)

(és a hab a tortán -avagy a szirene a bányicskán- az az, hogy ma az irodán megkérdezték Mariáék, hogy együtt járok-e vele, és megmondták, hogy bolgár férjem lesz majd. Ó jeee. Üdvözlök mindenkit a magánéletemben. )

3 megjegyzés:

  1. Óóóóó :(
    Nem baj, egy mixerfiú úgysem elég perspektivikus bolgár férjnek! Keress inkább valami rózsaolajmágnást! :))
    Puszil az egész család!

    VálaszTörlés
  2. :)
    Rózsaolajmágnást? :D
    Amúgy nem kell férj, van süti. :P

    VálaszTörlés
  3. Bizony, a süti mindig édes, kedves, ennivaló! Sajnos ez nem sok férjről mondható el :P

    VálaszTörlés