Üdvözöllek kedves Olvasóm!
Dorka vagyok, és 2010 júniusától 2010 decemberéig Bulgáriában éltem.
Hát erről szólt ez a blog. Fogadd szeretettel.

KÖZÉRDEKŰ INFORMÁCIÓ (ha valaki levelet szeretne írni)
A címem:
Hézső Dorina
Oбщежите No.2 - (215)
Благоевград 2700
Иван Михаилов 62А
BULGARIA

Aki írta:

Saját fotó
Hódmezővásárhely, Csongrád-megye, Hungary
"Pedig hát valld be, az mégsem lehet, hogy az ember minden szeretetét egy kutyára pazarolja!" (Bulgakov)

Rendszeres olvastuk a blogot:

2010. július 16., péntek

Neszebár + hajó

Húú, tegnap életemben először megtapsoltak a buszon.
Amúgy kb minden zökkenőmentesen ment, nem nagyon tudok mit írni.
8:20ra feltekertem a főúthoz (kb 1 km, de hegyen föl..)
8:45kor fölvett a buszsofőr biciklistől
9:20ra Kitenben voltunk, 8 kirándulóért
9:35re értünk Dunibe, 19 kirándulóért
9:45 Szozopol, 3 fő.
E összesen 30!
Burgaszig a gasztromnómiáról beszéltem, és megemlítettem a burgadidaszt is, ami a helyiek poénja, mert a háromcsíkos márka felettébb népszerű a burgasziak körében. :)
Burgasztól Neszebárig a város történetéről beszéltem, idegenvezettem miután megérkeztünk, közben eljuttattam Nórihoz a telóját, amit jól elhagyott előzőnap a buszon. Szabadidőmben sütitem, elszámoltam, és az utasok csomagjait szállítmányoztuk el a kikötőbe.
A hajón fürödtem, a fényképzőm sajnos nem működik, teljesen rossz, már rengeteg gyönyörű fotót kihagytam miatta, viszont az utasaim megígérték, hogy majd e-mailban küldenek párat rólam. (mondjuk én a tájképek és a naplementék miatt sajnálkozom inkább, azok megismételhetetlenek).
Hazafele is okés volt minden, Duninél leszálltam, a busz addig hazavitte a Kitenieket, aztán visszafele felvett, vitt 8 km-t a leágazásig, és hazagurultam (hegyről le..:))
Este éjfélig a recepciós barátnőmet szórakoztattam, asszem félig-meddig (vagy teljesen) bediliztünk, és jó volt.
Ma nehezemre esett fölkelni, később jöttem rá, hogy egy órával hamarabbra volt beállítva az ébresztőm, mint akartam. :)
Ma amúgy takarítást, mosást, és rendrakást terveztem, délutánra napozást, és bicajozást.
Hátha összejön. :)
Kaptam egy szép hosszú levelet Polyák Ádámtól! Puszi, majd válaszolok, de most vár a munka!
Meg jó kirándulást a kolisoknak, mert ha jól tudom most mennek a Balcsira!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése