Üdvözöllek kedves Olvasóm!
Dorka vagyok, és 2010 júniusától 2010 decemberéig Bulgáriában éltem.
Hát erről szólt ez a blog. Fogadd szeretettel.

KÖZÉRDEKŰ INFORMÁCIÓ (ha valaki levelet szeretne írni)
A címem:
Hézső Dorina
Oбщежите No.2 - (215)
Благоевград 2700
Иван Михаилов 62А
BULGARIA

Aki írta:

Saját fotó
Hódmezővásárhely, Csongrád-megye, Hungary
"Pedig hát valld be, az mégsem lehet, hogy az ember minden szeretetét egy kutyára pazarolja!" (Bulgakov)

Rendszeres olvastuk a blogot:

2010. július 1., csütörtök

Olyan van, hogy nincs

Nos, az előző pár napom a nettelenség jegyében telt el.
Mi is történt ezalatt?
Turnusváltás (olyan szerdai). Problémák (olyan mindennaposak).A Malév továbbra is késve indít járatokat.
Az élet nem leányálom internet nélkül, olyankor nagyon magányosnak érzem magam, ha senki otthoniról nem hallok.
Tegnapelőtt volt a pincérnő (Raya) szülinapja, ünnepelni nem mentem velük, de kaptam a tortájából.
Elkezdtem egészségesen étkezni, fekete kenyér, hal, napraforgóvaj, ásványvíz, répalé.
Holnap folklór est, addig napozok amennyit tudok. :)
Puszi haza, még mindig máshonnan kell neteznem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése