Üdvözöllek kedves Olvasóm!
Dorka vagyok, és 2010 júniusától 2010 decemberéig Bulgáriában éltem.
Hát erről szólt ez a blog. Fogadd szeretettel.

KÖZÉRDEKŰ INFORMÁCIÓ (ha valaki levelet szeretne írni)
A címem:
Hézső Dorina
Oбщежите No.2 - (215)
Благоевград 2700
Иван Михаилов 62А
BULGARIA

Aki írta:

Saját fotó
Hódmezővásárhely, Csongrád-megye, Hungary
"Pedig hát valld be, az mégsem lehet, hogy az ember minden szeretetét egy kutyára pazarolja!" (Bulgakov)

Rendszeres olvastuk a blogot:

2010. június 28., hétfő

Olyan nincs, hogy nincs

Szereztem gepet ismet, mert megigertem, hogy sokat fogok irni.
Tehat: Ma voltam egy kozeli helyen, ami egy hatalomas udulofalu. Hatalmas hotelek, luxus luxussal, golfpalyak, medencek, lovasudvar, zizi, ropi, korhinta, mondanam, hogy el tudjatok kepzellni, de nekem sem menne konnyen. A recepcio egy ket emelet magassagu hallban van, ami tele van elegans aranyozott szegellyel kivarrt fekete kanapekkal, es fotelekkel. Londinerek vorosben, fenyezett padlo, aranyozott poggyasztartokkal, sajat taxik, es az egesz ugy nez ki mint egy kastely. Csak a recepcional kulon ajandekbont, netcentrum, es kisbolt van, es az egesz egy plazara emlkeztet. Tukrozott liftek, voros marvanyoszlopok, flancos asztalok selyemteritovel. Na, szoval pucc. :)
Ide mentem, el taxival, mert az o helyi idegenvezetojuknek el kellett mennie.
Nos ehhez az egeszhez adjuk hozza, hogy az utasok tegnap lincshangulatban voltrak, mert a Maleves repulojuk 5 ora kesett, es mert a szobajuk sem volt olyan, mint ahogy vartak, habar evek ota ide jarnak. A hab a tortan, hogy az idegenvezetojuk, akit ismernek, el kellett, hogy menjen, mert mar tobb mint 5 orat vart rajuk, es ment a busza.
Szoval hozzajuk mentem en, megnyugtatni, es infot tartani. El se jottek. 40 percet vartam a hallban, hivtam oket, irtam nekik levelet, es vegul arra jutottam, hogy visszamegyek holnap. Akkora a komplexum, hogy eselyem sincs megtalalni oket, de szerintem nem is vagynak ram..
Szoval ennyi a tortenetem mara. Napoztam 40 percet a teraszomon, tegnap pedig aerobikoztam a szobamban, mert ilyen nagy a szobam. B) Es vegre egy nagyon jot sikerult aludnom, habar nincs sotetitofuggony a szobam foldig ero ablakain. (azt az agyat haza fogom hozni valahogy :P)
Puszi Anyanak!

2 megjegyzés:

  1. Egész éjjel tologattam a bútoridat, hogy hova fér el az ágy? Azt sem írtad, mekkora...
    Anya

    VálaszTörlés
  2. :) Asszem nem elég tologatni a bútorokat. Ha tényleg el akarunk férni, akkor kiütjük a falat! :D

    VálaszTörlés