Üdvözöllek kedves Olvasóm!
Dorka vagyok, és 2010 júniusától 2010 decemberéig Bulgáriában éltem.
Hát erről szólt ez a blog. Fogadd szeretettel.

KÖZÉRDEKŰ INFORMÁCIÓ (ha valaki levelet szeretne írni)
A címem:
Hézső Dorina
Oбщежите No.2 - (215)
Благоевград 2700
Иван Михаилов 62А
BULGARIA

Aki írta:

Saját fotó
Hódmezővásárhely, Csongrád-megye, Hungary
"Pedig hát valld be, az mégsem lehet, hogy az ember minden szeretetét egy kutyára pazarolja!" (Bulgakov)

Rendszeres olvastuk a blogot:

2010. június 20., vasárnap

Az utazás

Hajnali egykor keltettek Anyáék, nem volt könnyű magamhoz térnem.
Mikor Kálmán beindította a ford motorját, megszólalt a Highway to Hell :D no comment
Az úton aludtam, 4re értünk Pestre, 5:15kor megkaptam a jegyem, és 6kor hazaengedtem Anyuékat.
A poggyászellenőrzésnél naná, hogy én csipogtam be egyedül, jócskán végigtapiztak motozás címszó alatt, és persze, hogy még fémdetektor is talált rajtam bőven csipognivalót. Bizony, a cipőm talpát is ellenőrizék.
Az út gyönyörű volt, Magyarország fölött összefüggő felhőtömeg van, viszont utána egész szépen lehetett látni a vidéket. Olvastam kicsit, ettem sajtos szendvicset, és nagyon jól éreztem magam. Minden nagyon fényes és gyönyörű volt.
A leszállás is zökkenőmentes volt, és még sosem ültem ilyen elöl repülőn, szóval sokat várni se kellett a kijutásra.
Hűvös szél fújt, de olyan, hogy pólóban sem fáztam.
Jó idő van, kb 27 fok, és gyönyörű a tenger.
Este írok a mai napom folytatásáról is. :)

2 megjegyzés:

  1. Örülök, örülök, örülök. :)
    Remélem megkaptad az sms-t :)
    Várom a folytatást!
    Hogy van neted?
    Krisztike

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Köszönöm az smst, persze hogy megkaptam. :)
    Wifi van (ahogy az itteniek mondják vofe), és egyre hangosabban bömbölteti a szomszéd a német tvcsatornáját.. kezdek ideges lenni.. :D

    VálaszTörlés