Üdvözöllek kedves Olvasóm!
Dorka vagyok, és 2010 júniusától 2010 decemberéig Bulgáriában éltem.
Hát erről szólt ez a blog. Fogadd szeretettel.

KÖZÉRDEKŰ INFORMÁCIÓ (ha valaki levelet szeretne írni)
A címem:
Hézső Dorina
Oбщежите No.2 - (215)
Благоевград 2700
Иван Михаилов 62А
BULGARIA

Aki írta:

Saját fotó
Hódmezővásárhely, Csongrád-megye, Hungary
"Pedig hát valld be, az mégsem lehet, hogy az ember minden szeretetét egy kutyára pazarolja!" (Bulgakov)

Rendszeres olvastuk a blogot:

2010. június 26., szombat

Folklór est

Jó reggelt kívánok Mindenkinek!
Madárcsicsergésre ébredtem. Jól sikerült a tegnapi program, ha az én három vendégem nem jön a folklór estre, akkor valószínűleg laposabb lett volna a buli.
Volt rengeteg étel, ital, táncbemutató, vetélkedők, és parázson táncolás. Meg egy kicsit hűvös annak, aki nem ivott alkoholt. (szóval nekem)
Előtte Nóri tartott az utasaimnak egy rövid idegenvezetést Neszebárban, ami nagyon tetszett nekik, maximálisan elégedettek voltak, és én is. Kicsit hamarabb el kellett mennie, és én a taxiállomásnál maradtam, vártam a vendégeimet, és eszembe jutott felhívni Johannát (aki szintén kollégám). Mire kicsöngött, már láttam is, hogy velem szemben áll, de ő nem látott, szóval csak szépen megkértem, hogy emelje feljebb az arcát egy 10 centivel. :)
Nagyon jó volt látni.
Egyébként a program kapcsán sok dicséretet kaptunk, és most hízik a májam. (volt egy kedves utasom, aki még táncolni is felkért, a Hotel Californiára :)
Ma Szozopolt vezetek 23 kirándulónak, kicsit izgulok, mert nem az én utasaim, és mert kolléga is fogja nézni. Ja, és az előző túra tapasztalatai szerint megint lesz valaki, aki majd az arcomba nyom egy kamerát. Sebaj, már meglepődni nem fogok. :)
Szép napot mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése