Üdvözöllek kedves Olvasóm!
Dorka vagyok, és 2010 júniusától 2010 decemberéig Bulgáriában éltem.
Hát erről szólt ez a blog. Fogadd szeretettel.

KÖZÉRDEKŰ INFORMÁCIÓ (ha valaki levelet szeretne írni)
A címem:
Hézső Dorina
Oбщежите No.2 - (215)
Благоевград 2700
Иван Михаилов 62А
BULGARIA

Aki írta:

Saját fotó
Hódmezővásárhely, Csongrád-megye, Hungary
"Pedig hát valld be, az mégsem lehet, hogy az ember minden szeretetét egy kutyára pazarolja!" (Bulgakov)

Rendszeres olvastuk a blogot:

2010. június 25., péntek

Azok a bizonyos hullámok

Tegnap, hogy ne fázzak, lerángattam a pulcsit egy kedves ismerősömről, és a saját 3 pulcsim fölé húztam. Amúgy a kirándulás jó volt, csak előtte nem aludtam sokat.
Mire hazatértem (épp Nórival beszéltem telefonon) nemcsak hogy tiszta volt a szobám, de a takarító néni élére hajtogatta a cuccaimat. Nóri mondta, hogy ez azt jelenti, hogy kedvel- hát igen, finom az a Vaníliás karika :). Meg gondolom azt is jelenti, hogy rumli volt.. :)
Mindegy, mára rendet raktam, és ma megyek Folklór estre.
Tegnap is találkoztam kollégákkal (végre megérkezett Johanna), de ma Nórival fogok, mert vele megyünk a folklór estre. :)
Ja, és asszem halad valahova az oroszom... és talán nem is visszafele.. :)
Ja, és a hullámok.. talán nem csapnak össze a fejem fölött, de nem lesz könnyű. Szombaton vezetek egy túrát Szozopolban, ma Folklór est, vasárnap jön az új turnus, megy a régi, és át kellene költözöm időközben a Hérába. Anya miért nem klónoztattál? (tudom én.. belőlem egy is elég..:)

2 megjegyzés: