Üdvözöllek kedves Olvasóm!
Dorka vagyok, és 2010 júniusától 2010 decemberéig Bulgáriában éltem.
Hát erről szólt ez a blog. Fogadd szeretettel.

KÖZÉRDEKŰ INFORMÁCIÓ (ha valaki levelet szeretne írni)
A címem:
Hézső Dorina
Oбщежите No.2 - (215)
Благоевград 2700
Иван Михаилов 62А
BULGARIA

Aki írta:

Saját fotó
Hódmezővásárhely, Csongrád-megye, Hungary
"Pedig hát valld be, az mégsem lehet, hogy az ember minden szeretetét egy kutyára pazarolja!" (Bulgakov)

Rendszeres olvastuk a blogot:

2010. június 22., kedd

Szép az élet

Naptól napra jobb itt. :)
Azt hiszem meg vannak velem elégedve, és ma talán sikerül kicsit kikapcsolódnom is. Rám férne, mert még nem volt sok időm, ma is hajnal óta talpon vagyok.
3 órát idegenvezettem a városban, kifáradtam, viszont egyre több az ismerősöm, barátom a helyiek megismernek, és ez nagyon jól esik. Átölelném a világot, annyira boldog vagyok :)

2 megjegyzés:

  1. Drága Dorka! Nagyon örülök, h. minden rendben és ilyen jól érzed Magad!!! Követni fogom a blogodat, remélem, sokszor tudom majd olvasni! :)
    Ezek szerint nem nagyon kell mondanom, h. érezd jól Magad, bármit is csinálsz, mert úgy érzem kihasználsz minden adandó alkalmat. Nagyon helyes!!! :)
    Csodálatos helyen vagy, gyönyörűek a képek!
    Nagy pusszantás Szegedről: Beus

    VálaszTörlés
  2. Szia Beus!
    :) Nagyon örülök, hogy írtál, szép nyarat kívánok Neked, legalább olyan gyönyörűt, mint amilyennek az enyém ígérkezik. :)
    És majd igyekszem rendszeresen frissíteni, képeket, infókat. :)
    Sokat gondolok ám haza :)
    Puszkó

    VálaszTörlés