Üdvözöllek kedves Olvasóm!
Dorka vagyok, és 2010 júniusától 2010 decemberéig Bulgáriában éltem.
Hát erről szólt ez a blog. Fogadd szeretettel.

KÖZÉRDEKŰ INFORMÁCIÓ (ha valaki levelet szeretne írni)
A címem:
Hézső Dorina
Oбщежите No.2 - (215)
Благоевград 2700
Иван Михаилов 62А
BULGARIA

Aki írta:

Saját fotó
Hódmezővásárhely, Csongrád-megye, Hungary
"Pedig hát valld be, az mégsem lehet, hogy az ember minden szeretetét egy kutyára pazarolja!" (Bulgakov)

Rendszeres olvastuk a blogot:

2010. június 21., hétfő

Szép esténk van






A szomszéd továbbra is halláskárosult módjára tévézik, sebaj, tudom, hogy bármikor leszerelhetném, ugyanis birtokomban van egy hamisítatlan felvétel amin Rubint Réka tornázik és... beszél. Ha azt beteszem, szerintem hamar kikészülnek, de egyelőre nem terveztem.. :)
Amúgy délelőtt infókoktélt tartottam, délután és napközben hajóutat szerveztem, és készültem a holnapi munkámra. Szozopolban fogok idegenvezetni. Már sokszor végigjártam az utat, nem lesz baj :)
Este mentem ellenőrizni, hogy a Hérában rendben van-e a vacsi, és rendben is volt.
Aztán skype Anyukámmal és Kálmánnal, majd újra bejártam a holnapi utam, naplementét fotóztam, és mezítláb sétáltam a tengerben. Tartalmas napom volt. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése