Üdvözöllek kedves Olvasóm!
Dorka vagyok, és 2010 júniusától 2010 decemberéig Bulgáriában éltem.
Hát erről szólt ez a blog. Fogadd szeretettel.

KÖZÉRDEKŰ INFORMÁCIÓ (ha valaki levelet szeretne írni)
A címem:
Hézső Dorina
Oбщежите No.2 - (215)
Благоевград 2700
Иван Михаилов 62А
BULGARIA

Aki írta:

Saját fotó
Hódmezővásárhely, Csongrád-megye, Hungary
"Pedig hát valld be, az mégsem lehet, hogy az ember minden szeretetét egy kutyára pazarolja!" (Bulgakov)

Rendszeres olvastuk a blogot:

2010. június 19., szombat

Nemsoká indulok =)


Tegnap este volt a "kalandos" Goodbye-partym. :) Mindent összevetve szuperül éreztem magam. Előtte Verocskával találkoztam, szóval eleve nagyon jól indult.
Kaptam ajándékokat is, hogy emlékezzek az itthoniakra, nagyon jól esett, bár enélkül sem felejtek ám. :)
Elég korán hazament mindenki, de így is nagyon örülök, hogy eljöttek elköszönni. Krisztikével az első buszig beszélgettünk és rossz volt elköszönni.
Azt hiszem a hajnal abszolút csúcspontjának tekinthetjük azt a pillanatot, mikor a buszon felébredtem arra, hogy már Vásárhelyen vagyunk (eddigre Kriszti már bőven sírdogált, hogy mindjárt el kell köszönni, de én ezt nem vettem észre) szóval felébredvén -még az álom hatás alatt- közöltem, hogy ha a macskák virágok lennének, akkor lehetne belőlük macskacsokrot kötni. :D Gyönyörű.
A kép is témába vág, a fenti macskavirág történetesen Csámpás, aki gyanús, hogy el szeretne velem jönni. =)

Itt szeretném külön megköszönni Moncsinak, Lajosnak és Daninak, hogy tegnap este eljöttek elköszönni, annak ellenére, hogy hajnalban indultak Boszniába. Puszi nektek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése