Üdvözöllek kedves Olvasóm!
Dorka vagyok, és 2010 júniusától 2010 decemberéig Bulgáriában éltem.
Hát erről szólt ez a blog. Fogadd szeretettel.

KÖZÉRDEKŰ INFORMÁCIÓ (ha valaki levelet szeretne írni)
A címem:
Hézső Dorina
Oбщежите No.2 - (215)
Благоевград 2700
Иван Михаилов 62А
BULGARIA

Aki írta:

Saját fotó
Hódmezővásárhely, Csongrád-megye, Hungary
"Pedig hát valld be, az mégsem lehet, hogy az ember minden szeretetét egy kutyára pazarolja!" (Bulgakov)

Rendszeres olvastuk a blogot:

2010. június 23., szerda

Frappé

:) A bárban beszélgettem és egyszer csak kihoztak egy frappét, hogy az enyém. Még sosem ittam frappét, és nem is véletlen, mert hát... na, nem bírja a gyomrom.
Amúgy megyek vissza, 10re jön vendégem este, és üdvözölnöm kell, előtte meg a bárban leszek.. :)
És jó a társaság, és hallottam, hogy tegnap a főnök megdicsért a hátam mögött.
Szóval épp repkedek a boldogságtól (meg a frappétól), bár ahogy elnézem a bejegyzéseimet, eddig mindennek örültem. :)
Üdvözletemet küldöm haza a Kádár családnak :) (most mondta Anya, hogy Ti is olvastok)
Meg amúgy persze, mindenkit üdvözlök. :)

2 megjegyzés:

  1. Dorkám, nyelvi gondok vannak? melyik nyelvet használod leginkább?

    ÓÓ, és egyáltalán, hogy jött ez, h kimész dolgozni???
    Nem is tudok semmit.
    és még valami... sokat álmodom veled! És legtöbbször ugyanazt!! Nagyon furcsa. Megyek az utcán, bárhol a világban, és látom, te ott vagy mellettem, pl. pár méterre, egy pár ember között, beszélgettek, mosolyogsz, intünk, és utána mindig elkeveredünk egymástól. És olyan kedvesen mosolyogsz!!

    Nem tduom, mi a jelentése, de jó volt látni téged, ha nem is volt igazi!

    puszi

    OLvaslak!!!

    VálaszTörlés
  2. Szia Szívem!
    Örülök, hogy velem álmodsz, mert ezek szerint gondolsz rám. =) És persze, hogy mosolygok, ha láthatlak.. :)
    Hmm.. hogy hogy jött ez az egész? Ahogy szokott. A semmiből, és nagyon jó, hogy jött.
    Nóri barátnőm szólt, hogy lehet, és másnapra eldöntöttem, hogy ha lehet, akkor jövök.
    Oroszul és bolgárul erőlködöm, de inkább oroszul. Nemsoká nagyon jó leszek. :)
    Puszi Drága, és gratulálok!

    VálaszTörlés