Üdvözöllek kedves Olvasóm!
Dorka vagyok, és 2010 júniusától 2010 decemberéig Bulgáriában éltem.
Hát erről szólt ez a blog. Fogadd szeretettel.

KÖZÉRDEKŰ INFORMÁCIÓ (ha valaki levelet szeretne írni)
A címem:
Hézső Dorina
Oбщежите No.2 - (215)
Благоевград 2700
Иван Михаилов 62А
BULGARIA

Aki írta:

Saját fotó
Hódmezővásárhely, Csongrád-megye, Hungary
"Pedig hát valld be, az mégsem lehet, hogy az ember minden szeretetét egy kutyára pazarolja!" (Bulgakov)

Rendszeres olvastuk a blogot:

2010. július 28., szerda

Mit csináltam tegnap?

Tegnap felcsaptam telefonos ügyintézőnek, mindent telefonon bonyolítottam le, és közben elmentem két vendégemmel Pomorieba, megnéztünk egy trák sírhelyet, és egy kolostort.
A kolostorban épp egy kislányt kereszteltek, sajnos nagyon ellenére volt a kereszténységnek, olyan görcsös sírást hallatott, hogy a szívemet szaggatta vele.
A pópától félt igazából, őt pedig nehéz volt megkerülni, mert ő vezette a szertartást.
Utána Burgaszba mentünk, szétnéztünk a bevásárló utcán, ettünk taratort, sütit, és hazajöttünk délutánra. A lányok rossz időre számítottak, ezért szerettek volna kirándulni, de kánikula lett. :)
Kellemes délután volt, nagyon szeretek kirándulni.
A képen a kolostor egyik templomtornyát láthatjátok a papi gyümölcsösből fotózva. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése