Üdvözöllek kedves Olvasóm!
Dorka vagyok, és 2010 júniusától 2010 decemberéig Bulgáriában éltem.
Hát erről szólt ez a blog. Fogadd szeretettel.

KÖZÉRDEKŰ INFORMÁCIÓ (ha valaki levelet szeretne írni)
A címem:
Hézső Dorina
Oбщежите No.2 - (215)
Благоевград 2700
Иван Михаилов 62А
BULGARIA

Aki írta:

Saját fotó
Hódmezővásárhely, Csongrád-megye, Hungary
"Pedig hát valld be, az mégsem lehet, hogy az ember minden szeretetét egy kutyára pazarolja!" (Bulgakov)

Rendszeres olvastuk a blogot:

2010. július 17., szombat

Napok napja

Imádlak Bulgária!
Ma szuper napom volt.
Délelőtt egy hosszú telefonos elszámolásom volt, utána egy kollégámmal (Johanna) találkoztam a Szélmalomban, ami a város legnívósabb étterme. Ettem kicsit a krumplijából, és beszéltünk egy keveset.
Visszafele gondoltam beülök a kedvenc helyemre, a Zsoanba, és integettek a vendégeim, akinek ajánlottam, hogy menjek oda, pont akkor értek oda. Meghívtak egy ebédre, kebapcsét ettem (az grillezett darálthús) zöldségkörettel.
Délután aludtam, estére elhívott egy barátnőm (Elena) egy magyar csapattal beülni valahova. A Szélmalomba mentünk, taratort ettem, meg baklavicskát fagyival, ájrannal, és megint meghívtak.
A sztori csúcspontja, hogy az egyik hotelem tulajának barátja bizsukkal kereskedik, és kaptam ma tőle két szép nyakláncot. Nagyon örülök nekik, igazán kedves tőle.
Most a Zsoan pultosával megyünk majd egy rock-kocsmába, mert van még egy kis dolgunk, holnapra kész kell lennie az étlapnak, utána a Hérás kollégáimmal megyünk a Fehér bárba, ami a disco mellett van.. szóval bőven nincs vége az estémnek, pedig már elmúlt 1 óra.
holnap délelőtt Ropotamo, hajókázunk a Bélával, aztán Szozopol, ebéd a Zsoanban, és megyek Dunibe. Bárcsak dolgozna a recepciósfiú akkor... tényleg csak nézni akarom kicsit.. :)
Készült közös fotóm Elenával, majd ha elküldték a vendégeim, fölteszem. :)
Jóéjt
És puszi Mamának meg Tatának, akik ma egész nap Szentesen voltak a strandon Anyuval és Kálmánnal. (nekik is pussz)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése