Üdvözöllek kedves Olvasóm!
Dorka vagyok, és 2010 júniusától 2010 decemberéig Bulgáriában éltem.
Hát erről szólt ez a blog. Fogadd szeretettel.

KÖZÉRDEKŰ INFORMÁCIÓ (ha valaki levelet szeretne írni)
A címem:
Hézső Dorina
Oбщежите No.2 - (215)
Благоевград 2700
Иван Михаилов 62А
BULGARIA

Aki írta:

Saját fotó
Hódmezővásárhely, Csongrád-megye, Hungary
"Pedig hát valld be, az mégsem lehet, hogy az ember minden szeretetét egy kutyára pazarolja!" (Bulgakov)

Rendszeres olvastuk a blogot:

2010. november 18., csütörtök

Álarcos bál

A Юзу (vagyis a Dél-Nyugati Egyetem - ahova járok) idén is megrendezte a szokásos télkezdő álarcos bálat a Juliany discoban.
A következő képek önmagukért beszélnek :)

Ezt az álarcot én csináltam Kasiának, mielőtt befestettem a haját. Persze aztán én is felpróbáltam :)



Egy kis disco-hangulat: ezt a képet a Juliany disco termében készítettem, a plafonra szerelt ükrökből pont jól látszanak a padlókockák, amik világítanak.



Ő itt Ola, vagyis Alexandra, a szomszéd lengyel lány. Újabban szóbaállnak velünk, aminek nagyon örülünk.



Csoportkép: jobbról balra: Natalia, én, Ola, és a lekearcú fiú, akit nem ismerünk, de egész este körülöttünk táncolt. (nem véletlen nem írtam férfit :D)



Disco-hangulat földön talált álarccal.



Nem csak az arcomra festettem.



Az álarc jogos tulajdonosa: Kasia (és ami nem látszik: a lila fölsőm, ami neki is jól állt)



Az arcom közelről. (igen, én voltam az Ősz)



A csalga-terem fényei



És egy mosoly. (aki bármilyennemű hasnolóságot vél felfedezni köztem és Julia Timosenko, ukrán kormányfő között, annak üzenem, hogy téved :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése