Üdvözöllek kedves Olvasóm!
Dorka vagyok, és 2010 júniusától 2010 decemberéig Bulgáriában éltem.
Hát erről szólt ez a blog. Fogadd szeretettel.

KÖZÉRDEKŰ INFORMÁCIÓ (ha valaki levelet szeretne írni)
A címem:
Hézső Dorina
Oбщежите No.2 - (215)
Благоевград 2700
Иван Михаилов 62А
BULGARIA

Aki írta:

Saját fotó
Hódmezővásárhely, Csongrád-megye, Hungary
"Pedig hát valld be, az mégsem lehet, hogy az ember minden szeretetét egy kutyára pazarolja!" (Bulgakov)

Rendszeres olvastuk a blogot:

2010. november 27., szombat

Háromnapos Katalin nap

Szófiában már kedden kezdődött az őrület, mindenki mindenhova virágokkal és azt hajtogatták, hogy 4estit praznik! (Boldog Ünnepet!)
Nem értettem, mert ugye Mária napkor krizantémmal okés.. (az amolyan halottak-napja féle) de így..
Másnap -szerdán- mondta a bolgár tanárnő, hogy Katalin nap van. November 25. Javítottam ki. Kiderült, hogy neki volt igaza, Bulgáriában november 24.-én van Katalin.
De az én szobatársam (Kasia) lengyel. Szóval 25.-e óta csokiban fürdünk. :)
Vettem neki csokit, virágot, képeslapot, ahogy illik, nagyon örült. Estére sütött valami ehetetlen krémes állagú sütit (életem első sütije amit nem tudtam megenni) és áthívtuk a szomszédokat koccintani. A sok koccintgatásnak disco lett a vége (Underground), ezt hivatottak illusztrálni az alábbi képek:
(a szereplők:
Kasia- aki a legjobban vigyorog.. elvégre neki volt névnapja
Én- a csinos, aki a szomszéd 2m-es Alexandra nyári szoknyájából 10 perc alatt koktélruhát faragtam, és bár a képek nem erről tanúskodtak, de enyém az az árva ásványvíz a sörök között
Ola- alias Alexandra, a magas kétségbeesett lengyel lány, aki fél Ljubotol
és nem mellékesen, akinél az atomgiga 11cm-es magassarkúmban is alacsonyabb vagyok
és Ljubomir,- akinek gyönyörű neve van (azt jelenti békeszerető) és ismerősöm egy régebbi kávézásból, az estére önjelölt testőrünk - későbbiekben önjelölt múmia-barátunk -ebben a bárban ugyanis a pultos jókedvében wc-papirral lődöz










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése