Üdvözöllek kedves Olvasóm!
Dorka vagyok, és 2010 júniusától 2010 decemberéig Bulgáriában éltem.
Hát erről szólt ez a blog. Fogadd szeretettel.

KÖZÉRDEKŰ INFORMÁCIÓ (ha valaki levelet szeretne írni)
A címem:
Hézső Dorina
Oбщежите No.2 - (215)
Благоевград 2700
Иван Михаилов 62А
BULGARIA

Aki írta:

Saját fotó
Hódmezővásárhely, Csongrád-megye, Hungary
"Pedig hát valld be, az mégsem lehet, hogy az ember minden szeretetét egy kutyára pazarolja!" (Bulgakov)

Rendszeres olvastuk a blogot:

2010. november 29., hétfő

Nem haragszom én Rád Hétfő!

Szerintem unalmas a hétfőt utálni.
Semmivel sem jobb a keddnél, vagy neadjisten csütörtöknél. A péntek is csak az iskolásoknak más, mert péntek este tuti nem kell a másnapi dolgozatra készülni, de ilyen elven hétfői dolgozatok esetén már a vasárnapot is gyűlölhetnénk.
Én speciel szeretem a hétfőt. Hétfőn több energiám van, mert előtte pihentem, hétfőn tiszta lappal indul a hét, és sokkal izgibb mint egy kedd, vagy egy szerda, mikor csak azt látom, hogy tegnap is meló/suli volt, és holnap is az lesz.
Ma kifejezetten jó hétfőm volt.
Elmentem a központba, megnéztem a városi karácsonyfát, amit ma állítottak föl. Elmentem a postára, ami jó hely és a városi könyvtárba, ami jó hely lenne, ha kevéssé hasonlítana egy szocializmusbeli börtönre. Kevés fény, nulla fűtés, közepesen undok szőkített agyonsminkelt nikotinfüggő könyvtárosnénik. Pozitívum viszont, hogy már tudták, hogy jönni fogok és a szakdolgozatomhoz szükséges irodalmat előre kikészítették az asztalomra, illetve, hogy rugalmasan kezelték azt, hogy nem hoztam tollat és az övéjükre pályázok.
5 könyvből egy használhatót találtam, ami az eddigi zömében kudarcba fulladt keresőmunka és a téma különlegességére való tekintettel nagyon jó eredménynek számít. Egy 1980-as szimpózium előadásanyagai vannak a könyvben összegyűjtve, több közülük segítheti a munkámat.
Közben szeretnék beszámolni egyébirányú fejlődésemről is, nem csak a sulival foglalkozom, elhatároztam, hogy pótolom hiányosságaimat a filmek terén is. Persze minden filmet amit szeretnék nem fogok tudni egycsapásra bepótolni, de legalább elkezdtem. Robin Williams filmjeivel indítok, múlt héten megnéztem az Awekenings, vagyis Ébredések című 1990-es igaz történeten alapuló filmet. Nagyon tetszett, majd lehet, hogy írok róla.
Erre a hétre egy alapművet terveztem: Jó Reggelt, Vietnám! (1987- még nálam is idősebb) Majd beszámolok.
Egyébként épp vegyes sütésálló lekvárt eszek kanállal, hogy milyen indíttatásból.. fene se tudja. Egyre furcsábbakat álmodok mióta levágtam a körmeimet.
Vihar lesz, fekete az égalja, egész nap gumicsizmában mászkátam, hogy ne kelljen eláznia a zoknimnak és még mindig nem esett.
Kedves szobatársam ma zh-zik, napok óta sík ideg és tanul mint a güzü. Remélem sikere lesz.
Hát ennyi, sok puszit küldök Haza és elkezdem írni a beadandóimat :)

1 megjegyzés: