Üdvözöllek kedves Olvasóm!
Dorka vagyok, és 2010 júniusától 2010 decemberéig Bulgáriában éltem.
Hát erről szólt ez a blog. Fogadd szeretettel.

KÖZÉRDEKŰ INFORMÁCIÓ (ha valaki levelet szeretne írni)
A címem:
Hézső Dorina
Oбщежите No.2 - (215)
Благоевград 2700
Иван Михаилов 62А
BULGARIA

Aki írta:

Saját fotó
Hódmezővásárhely, Csongrád-megye, Hungary
"Pedig hát valld be, az mégsem lehet, hogy az ember minden szeretetét egy kutyára pazarolja!" (Bulgakov)

Rendszeres olvastuk a blogot:

2010. november 4., csütörtök

Népszerű nap

Ma csörög a telefon nap van. :)

Hívott Mitko, akit Napospartról ismerek és bolgár, hogy ha van kedvem találkozni, szívesen átjön Banskoból a hétvégén valamikor.

Hívott Vesko, a bolgár kamionsofőr, akit lestoppoltam Belgrádban, hogy ráérek-e egy egy kávéra a hétvégén.

És írt e-mailt Benjamin, a török kamionsofőr. Ez a legviccesebb. Bolgárul latin betűkkel, hibásan átírva annyit, hogy Szegedre utazik és szívesen hazavisz, ha kérem. Hát nem aranyos? Persze nem megyek még haza, de az ötlet elragadó. Meg az, hogy eszébe jutottam.

Hát ennyi a mai napom kb. Süt a nap (mármint napközben) jó idő van, Kasia és Jaira kiránsulnak, Dorcsika órára jár. :) Van ez így.
A bolgár tanárom hallotta a beszédem, megpróbálja a tévésektől beszerezni a felvételeket.
És kantin újra! Olyan jókat eszek, hogy csak na! :)

Puszi Haza! Rég hallottam Tari Katiék felől!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése